نرده پله مدرن

در معماری های نوین ثابت شده است که توجه به کوچک ترین اجزای ساختمان به خصوص نرده پله مدرن میتواند تحولی بزرگ و چشمگیر را در دکوراسیون یا نمای داخلی ساختمان شما به همراه بیاورد. هر بخش از دکوراسیون داخلی در ساختمان ها به خصوص ساختمان های ویلایی، اعیانی لوکس نقش بسیار زیادی در فضای محیط داخلی اجرا میکنند. نرده پله بخشی از دکوراسیون داخلی ساختمان است که با توجه به شرایط و محل نصب میتواند فضایی دلنشین و زیبا را در کنج خانه فراهم کند. زیبایی نرده پله مدرن در ساختمان های ویلایی دو چندان است. مجموعه تولیدی حفاظ سازه و ثامن بزگترین طراحان و تولید کننده گان نرده پله مدرن در ایران بشمار میروند.

انواع مختلفی از نرده پله مدرن در ایران طراحی و اجرا شده است که هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند و میتوان با توجه به دکوراسیون داخلی ساختمان میتوان یکی از این مدل ها و مدل ها را انتخاب کرد.چنانچه خانه شما دوبلکس یا بیشتر است و از ثقسمت بالا بخش پایین و سالن دیده میشود،طراحی پله ها باید پله های باید شکیل ، زیبا و ساده باشد. در طراحی نرده مدرن نگران زیبایی نرده نباشید شما میتوانید با نور پردازی های مختلف نرده پله مدرن را تبدیل به یک طرح بسیار زیبا نمایید. تاثیر نور پردازی نرده راه پله به صورت کامل دو طبقه را پوشش داده و تحت تاثیر قرار میدهد. بنا بر این در انتخاب رنگ برای دیزاین نرده پله دقت بسیاری باید کنید.

خرید نرده مدرن

مجموعه حفاظ سازه طراح و تولید کننده تخصصی نرده پله با برخورداری از تیم مهندسی طراح و پرسنل کار کشته و مجرب به عنوان برترین تولید کننده نرده مدرن در منطقه صنعتی زواره ای در 25 کیلومتری جنوب غربی تهران فعالیت میکند.  کاتالوگ نرده مدرن میتواند شما را در انتخاب یک نرده مناسب کمک کند. با توجه به حجم بالای کاتالوگ تصویر بهترین عکس های نرده پله مدرن را در ادامه میتوانید مشاهده کنید. شماره تلفن های 09124403540 __ 09121351284 به صورت تمام وقت جهت مشاوره، بازدید و ارسال کاتالوگ نرده پله مدرن دیجیتال و تصاویر منتخب پاسخ گوی شما عزیزان هستند. مجموعه حفاظ سازه امکان امکان مشاوره و بازدید از محل کارخانه را برای شما فراهم کرده است.

نرده مدرن دوبلکس

نرده راه پله مدرن دوبلکس برای ساختمان های ویلایی

 

عوامل تاثیر گذار در نرده پله مدرن

عوامل مختلف ولی بسیار ساده وجود دارند که نده مدرن شما را زیبا و چشم نواز میکنند. هر چند ان عوامل ساده بنظر میرسد ولی مهمترین تاثیر را در ساخت نرده اه پله مدرن به عهده دارد.

  • استفاده از اشکال هندسی که به صورت متوالی در یک نرده یا به صورت قرینه در طول نرده پله اجرا شود.
  • استفاده از اشکال هندسی تو خالی که ضلع شکل دیگری داخلی آن اجرا شود. به عنوان مثال اجرای تو در توی مربع یا دایره که در ادامه تصویر نرده مدرن را خواهید دید.
  • حتی‌الامکان طرح ها را سه بعدی اجرا کنید تا باز تاب نور آن زیبا تر شود. رنگ نرده راه پله تاثیر زیادی در نما و نورپردازی داخل ساختمان دارد.
  • رعایت فاصله داخلی استاندارد که از هر گونه سقوط اعم از اشیا و انسان جلوگیری کند. اجرای تو در توی اجسام هندسی علاوه بر زیبایی منحصر به فرد میتواند این نقش را به عهده داشته باشد.
  • در تمام نرده پله ها اعم از نرده مدرن، کلاسیک و لوکس پله با استارت آغاز میشود ، سعی کنید که با خلاقیت اول پله را با طرح اصلی پله مدرن اجرا کنید.

نرده پله مدرن هندسی

انواع نرده پله مدرن

نرده پله مدرن با توجه به متریال به چند دسته اصلی تقسیم میشود. البته منطقه ای که قرار است نرده مدرن در آن اجرا شود در انتخاب متریال تاثیر  گذار است. انتخاب متریال مناسب با شرایط آب و هوایی محل نصب نرده پله مدرن سبب ایجاد مقاومت و افزایش عمر نرده پله خواهد شد.نرده پله مدرن را میتوان با متریال های مختلفی تولید کرد که شاخص ترن ـن ها عبارتند از :

نرده پله فرفورژه با ستون طلایی

نرده پله لوکس ویلایی خاص منحصر به فرد

نرده پله سفارشی رنگ مشکی طلایی با امکان رنگ آمیزی مشکی، کرم و قهوه ای سوخته و سفید مات

نرده پله آلومینیوم

در بین تمام عناصر که در ساخت نرده پله بکار میرود آلومینیوم بهترین گزینه محسوب میشود. چگالی کم آلومینیوم سبب میشود که نرده پله مدرن شکل به نسبت باقی فلزات سبک نر شود. آلومینیوم یک سوم وزن فلزات را دارد. به همین دلیل  تمام شده قیمت نرده پله مدرن آلومینیوم مناسب تر از سایر طرح ها و متریال ها است. در ساخت نرده پله آلومینیوم تصور بر اکسید شدن است، ولی در واقعیت  بعد از رنگ کردن نه تنها زنگ تمیزند بلکه مقاومت بالاتری نیز پیدا میکند. از این مدل نرده میتوان در محیط های داخلی و خارجی ساختمان های مسکونی، تجاری و ویلایی استفاده کرد.

نرده پله مدرن سفید کرم

نرده راه پله مدرن چوب

از این متریال بیشتر در ساختمان های لوکس و اعیانی استفاده میشود. ساخته نرده مدرن چوبی بسیار هزینه دارد و در عین حال برای نگه داری آن به صورت مستمر هزینه کرد. روغن کاری، بتونه کردن نقاط ترک خورده، سم پاشی برای جلوگیری از موریانه خوردگی شاخص ترین موارد در نگه داری نرده چوبی به خصوص پله گرد هستند.  ترکیب چوب و شیشه نیز یکی از گزینه هایی است که میتواند یک ایده مدرن برای پله ساختمان شما محسوب شود.

نرده راه پله فلزی

نرده پله فلزی به چند دسته تقسیم میشود. نرده مدرن لیزری ، نرده پله فرفورژه، نرده پله پروفیلی از انواع نرده های مدرن هستند.  در بین انواع نرده پله مدرن نرده پله فرفورژه از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار است. به روز کردن قطعات فرفورژه، سبک و ظریف کردن گلهای چدنی دلیل محبوبیت نرده پله فرفورژه مدرن است.

نرده پله در شمال ایران

نرده پله  در منطقه شما ایران که منطقه ای توریستی و گردشگر پذیر محسوب میشود بهتر است از بهترین متریال روز دنیا استفاده شود. نرده پله فلزی مدرن همانند نرده پله مدرن فرفورژه در شمال میتواند بهترین متریال محسوب شود. در این مناطق عموما شرایط جوی بارانی با رطوبت بالا هستند که نرده فرفورژه به دلیل ساختار فولادی میتواند در این شرایط آب و هوایی پایدار بود و عمری مناسب داشته باشد.این نرده پله فلزی مدرن در صورت ساخت و رنگ مناسب، نیاز به تامین نگهداری ندارد.  رنگ ن

رنگ نرده پله فرفورژه

رنگ آمیزی دو مرحله ای یا پتینه که حتما شما به صورت رنگ مشکی طلایی، مشکی مسی و ترکیب هایی از این دست را دیده اید که ریبا و بسیار شکیل هستند. در زمان پتینه کاری تلاش کنید با رنگ های مختلف  به خصوص تیره مات و روشن ایجاد سایه کنید. با ترکیب رنگ های مشکی و روشن به عنوان سایه شگفتی هایی را در دکوراسیون داخلی ساختمان ویلایی خود ایجاد کنید. برای جلوگیری از دلگیر شدن فضای داخلی ساختمان مدرن سی کنید رنگ های زمینه را با یک نئول مسی یا کرم بنا به سلیقه خود ترکیب کنید.

 

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست