حفاظ مدل نیزار – نسل جدید حفاظ روی دیوار

نسل جدید حفاظ روی دیوار که در عین حال ایمن ترین نوع آن نیز میباشد انواع مدل حفاظ شاخ گوزنی است که به دلیل ویژگی های ممتاز خود در سالیان اخیر مورد توجه و اقبال عمومی قرار گرفته است:  امنیت بالا , قیمت پایین , زیبایی , قابلیت ساخت در ابعاد و تراکم های مختلف و تنوع در رنگ باعث شده حفاظ های شاخ گوزنی انتخاب اکثر خریداران برای حفاظ روی دیوار خود باشد.

حفاظ روی دیوار حفاظ شاخ گوزنی مدل نیزار

حفاظ روی دیوار حفاظ شاخ گوزنی مدل نیزار

انواع حفاظ روی دیوار

حفاظ شاخ گوزنی برای راضی کردن سلیقه های متنوع و هماهنگی با انواع نمای ساختمان , دارای مدلهای متنوعی است :

حفاظ مدل نیزار

حفاظ مدل نیزار جزو جدید ترین مدلهای حفاظ شاخ گوزنی است . ترکیب لبه های تیز و برنده فلزی که به بصورت منظم و متراکم کنار هم به شکل قوسی قرار گرفته اند. ساختار این حفاظ روی دیوار طوری طراحی شده که بیشترین ایمنی را همراه با زیبایی و تناسب  به شما ارائه میکند.

امنیت / استحکام / زیبایی

یکی از بزرگترین مزیت های انواع حفاظ شاخ گوزنی و بخصوص حفاظ مدل نیزار ؛ عامل بازدارندگی آن است. با وجود این حفاظ بر روی دیوار شما , سختی عبور و میزان آسیب احتمالی برای عبور آنقدر بالا می رود که حتی فکر عبور از این حفاظ هم برای هر فرد غیر ممکن جلوه می کند.

اگر به برای دیوار عمارت خود به دنبال حفاظی هستید که امنیت آن را 100% تضمین کند و هم زیبایی آن را حفظ کند؛  ما به شما حفاظ مدل نیزار را پیشنهاد می کنیم.

حفاظ رودی دیوار مدل : نیزار

حفاظ روی دیوار مدل نیزار

اندازه های قابل ساخت:

اندازه استاندارد برای ساخت حفاظ روی دیوار مدل نیزار ؛ سایز های:  90 سانتیمتر – 100 سانتیمتر و 110 سانتیمتر میباشد. با این وجود کارخانه حفاظ سازه این آمادگی را دارد که مدل نیزار را در اندازه دلخواه شما بسازد و هیچ محدودیتی برای ساخت حفاظ در سایزهای مختلف وجود ندارد.

رنگ آمیزی با جدید ترین  روش:

در گذشته از ترکیب ضدزنگ و رنگ برای رنگ آمیزی قطعات فلزی استفاده میشد که معایب فراوانی داشت از جمله عمر کوتاه و کیفیت پایین. به روزترین روش رنگ آمیزی حفاظ های فلزی , رنگ آمیزی به روش الکترواستاتیک و پخت رنگ پودری داخل کوره با دمای خاص میباشد که بهترین کیفیت و دوام ممکن را ارائه میکند.

کارخانه حفاظ سازه با استفاده از کادر مجرب و باتجربه خود و تجهیز به تکنولوژی روز و استفاده از رنگ های پودری درجه یک , برای تمام محصولات خود از روش الکترواستاتیک و پخت داخل کوره استفاده میکند. این روش رنگ آمیزی قطعا بهترین کیفیت و دوام ممکن را ارائه میکند.

انتخاب رنگ با سلیقه شما و در صورت تمایل , متناسب با نمای ساختمان انجام خواهد شد و هیچ محدودیتی برای انتخاب رنگ وجود ندارد. در صورت صلاحدید میتواندی از راهنمایی مشاوران ما برای انتخاب رنگ استفاده کنید.

چرا حفاظ سازه؟

  • 15سال سابقه درخشان با صدها پروژه موفق در تمام ایران و خاورمیانه
  • استفاده از کادر مجرب و با تجربه
  • استفاده از آهن آلات و مواد استاندارد درجه یک
  • ارسال به تمام ایران و خاورمیانه
  • استفاده از جدیدترین روش رنگ حفاظ: رنگ کوره ای الکترو استاتیک
  • جوشکاری CO2 با بالاترین کیفت
  • پشتیبانی فنی و مشاوره در تمام مراحل

از اولین تماس تا پایان نصب حفاظ در کنار شما خواهیم بود.

برای تیم حفاظ سازه؛ تایید و رضایت مشتری مهمترین مرحله کار است .

مشاوره و خرید :   7-02156586756    –  09124403540   –  09121351284

به این مطلب امتیاز دهید

4 دیدگاه. ترک جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست