نسل جدید حفاظ روی دیوار – حفاظ شاخ گوزنی مدل لیلیوم

نسل جدید حفاظ روی دیوار که در عین حال ایمن ترین نوع آن نیز میباشد انواع مدل های حفاظ شاخ گوزنی است که به دلیل ویژگی های ممتاز خود در سالیان اخیر مورد توجه و اقبال عمومی قرار گرفته است:  امنیت بالا , قیمت پایین , زیبایی , قابلیت ساخت در ابعاد و تراکم های مختلف و تنوع در رنگ باعث شده حفاظ های شاخ گوزنی انتخاب اکثر خریداران برای حفاظ روی دیوار خود باشد.نرده حفاظ لیلیوم با توجه به غنچه های زیبا و در عین حال پر خطر برای سارقان یکی از لوکس ترین و در عین حال ایمن ترین نرده های روی دیوار است که در مجموعه حفاظ سازه طراحی و تولید شده است. برای دریافت مشاوره رایگان میتوانید با شماره تلفن های 56586756-021

____ 021-56586757 در ساعات اداری و شماره تلفن همراه 09124403540 تماس بگیرید.

حفاظ شاخ روی دیوار مدل لیلیوم

حفاظ شاخ روی دیوار مدل لیلیوم

انواع حفاظ روی دیوار

نرده حفاظ روی دیوار با توجه به سلیقه و نمای بیرونی ساختمان، با در نظر گرفتن حداکثر امنیت درشکل ها و ارتفاع مختلف تولید میشود که شاخص ترین این نوع از حفاظ روی دیوار عبارتند از :

حفاظ شاح گوزنی مدل لیلیوم

حفاظ شاح گوزنی مدل لیلیوم

حفاظ شاخ گوزنی مدل لیلیوم:

حفاظ مدل لیلیوم یکی از زیباترین طرح های حفاظ روی دیوار است که علاوه بر تامین امنیت  , میتواند به عنوان بخشی از نما, نمایشگر زیبایی ساختمان شما نیز باشد. نرده حفاظ لیلیوم با توجه به موقغت محل نصب در ارتفاع های مختلف از 60 تا 120 سانتیمتر طراحی و تولید میشود.

ایمنی / استحکام / زیبایی

حفاظ شاخ گوزنی مدل لیلیوم،  انتخاب اول آن دسته از خریدارانی است که علاوه بر تامین امنیت دیوار خود، به حفظ زیبایی آن نیز اهمیت ویژه ای قائل هستند. اگرچه تمام مدلهای شاخگوزنی بدلیل ساختار متفارن و متناسب خود زیبا هستند ولی حفاظ مدل لیلیوم بصورت ویژه دارای فاکتور زیبایی میباشد.

اندازه های قابل ساخت:

اندازه های استاندارد برای ساخت حفاظ روی دیوار مدل لیلیوم ؛ سایز های 80، 100 سانتیمتر و 120 سانتیمتر میباشد. در عین حال کارخانه حفاظ سازه این قابلیت را دارد که این مدل از نرده روی دیوار را در اندازه دلخواه شما بسازد و هیچ محدودیتی برای ساخت در سایزهای مختلف وجود ندارد.

عکس حفاظ شاخ گوزنی مدل لیلیوم

عکس حفاظ شاخ گوزنی مدل لیلیوم

رنگ آمیزی با روش های مدرن

در گذشته از ترکیب ضدزنگ و رنگ برای رنگ آمیزی قطعات فلزی استفاده میشد که معایب فراوانی داشت از جمله عمر کوتاه و کیفیت پایین. به روزترین روش رنگ آمیزی حفاظ های فلزی , رنگ آمیزی به روش الکترواستاتیک و پخت رنگ پودری داخل کوره با دمای خاص میباشد که بهترین کیفیت و دوام ممکن را ارائه میکند.

کارخانه حفاظ سازه ؛ تولید کننده انواع شاخ گوزنی ؛ با استفاده از کادر مجرب و باتجربه خود و تجهیز به تکنولوژی روز و استفاده از رنگ های پودری درجه یک , برای تمام محصولات خود از روش الکترواستاتیک و پخت داخل کوره استفاده میکند. این روش رنگ آمیزی قطعا بهترین کیفیت و دوام ممکن را برای رنگ آمیزی انواع حفاظ نامنظم و حفاظ کلاسیک ارائه میکند.

انتخاب رنگ با سلیقه شما و در صورت تمایل , متناسب با نمای ساختمان انجام خواهد شد و هیچ محدودیتی برای انتخاب رنگ وجود ندارد. رنگ آمیزی ترکیبی (2رنگ) روش معمول برای حفاظ مدل لیلیوم است که معمولا برای بدنه لیلیوم از یک رنگ و برای گلهای لیلوم نیز از رنگ دیگری استفاده میشود.

انواع دیگر نرده شاخ گوزنی را اینجا ببینید: حفاظ بوته ای , حفاظ شاخ گوزنی , حفاظ مدل آبشاری , حفاظ مدل نیزار , حفاظ مدل لیلیوم 

چرا حفاظ سازه؟

  • 15سال سابقه درخشان با صدها پروژه موفق در تمام ایران و خاورمیانه
  • استفاده از کادر مجرب و با تجربه
  • استفاده از آهن آلات و مواد استاندارد درجه یک
  • ارسال به تمام ایران و خاورمیانه
  • استفاده از جدیدترین روش رنگ حفاظ: رنگ کوره ای الکترو استاتیک
  • جوشکاری CO2 با بالاترین کیفت
  • پشتیبانی فنی و مشاوره در تمام مراحل

از اولین تماس تا پایان نصب حفاظ در کنار شما خواهیم بود.

برای تیم حفاظ سازه؛ تایید و رضایت مشتری مهمترین مرحله کار است .

مشاوره و خرید :   7-02156586756    –  09124403540   –  09121351284

درب پارکینگ لوکس

به این مطلب امتیاز دهید

5 دیدگاه. ترک جدید

  • […] حفاط مدل لیلیوم […]

     
    پاسخ
  • با سلام
    من بعد از تحقیق و بررسی زیاد و با توجه به پیچیدگی زیاد در انواع حفاظ ها و قیمت های مختلف شاخ گوزنی دست آخر به مجموعه حفاظ سازه اطمینان کردم و به عنوان مدیر و نماینده ساختمان با حفاظ سازه تماس گرفتم و از مرحله اول تماس تا تحویل سفارش حفاظ شاخ گوزنی کار ما به نحو احسنت انجام شد . و این دیدگاه رو جهت قدر دانی نوشتم
    ممنون از مجموعه خوبتون

     
    پاسخ
    • سلام و سپاس از قدردانی شما. بی شک ما در حفاظ سازه وظیفه خودمون رو در قبال شما انجام دادیم. از اینکه حفاظ شاخ گوزنی نصب شده مورد پسند شما و ساکنین واقع شده هم خوشحالیم .
      سعی ما در بهبود دائمی کیفیت و خدمات به مشتری هاست.

       
      پاسخ
  • با سلام ، یه حفاظ لیلیوم لازم دارم به طول ۱.۳۰ در ارتفاع ۲ متر …. ارزش ساخت و نصب داره توسط تیم شپا یا خیر و چه قیمتی در میاد ( پرتراکمش و فاصله نزدیک بهم )

     
    پاسخ
  • tadalafil soft tabs

    حفاظ شاخ گوزنی مدل لیلیوم / بیش از 1500 پروژه موفق در سراسر ایران 09124403540

     
    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست