حفاظ نخل مرداب همان زور که ار نام اش پیدا است یک حفاظ بسار ایمن با غنچه های شش پر یاد در دو طرف نرده حفاظ روی دیوار است . دلیل نام گذاری این مدل نرده حفاتظ فلزی رو.ی دیوار غنچه های قرینه هم شکل در بالای نرده شاخ گوزنی و گل مرداب است.

نصب حفاظ نخل مرداب را بر روی دیوار ساختمان میتوان یک محصول کاربردی و فوق العاده زیبا دانست. این نرده حفاظ روی دیوار علاوه بر امنیت فوق العاده بالایی که دارد، بدون نیاز به تامین و نگه داری خاص، مدت زمان زیادی در روی دیوار شما باقی می ماند.

این نوع حفاظ خیال شما را از هر نوع ورود بدون اجازه از روی دیوار آسوده کند. ارتفاع 80 تا 100 سانی متر با پهنای بیش از 70 سانت که پوشیده از خار های تیز طرفین و سمت بالا است آرامش خاطر را برای صاحب ویلا و ساختمان به همراه دارد. بارز ترین ویژگی حفاظ نخل مرداب جذب نظر سخت گیرانه ترین افراد در مورد حفاظ ساختمان است.

تفاوت حفاظ نخل مرداب و حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم هم خاصیت بازدارندگی بالایی دارد ولی به نسبیت حفاظ لیلیوم پهن و پر غنچه نیست. البته که انتخاب نرده حفاظ روی دیوار با توجه به تنوع و فرم های گوناگون سخت است ولیکن اگر قدرت خرید مناسبی دارید ، بدون شک حفاظ نخل مرداب بهترین حفاظ به لحاظ امنیت و زیبایی محسوب می‌شود.

بزرگترین تفاوت حفاظ لیلیوم با حفاظ نخل مرداب در مدل و شکل گل ( غنچه ها ) نهفته است. اگر از بالا به پایین به حفاظ لیلیوم نگاه کنیم طراحی این مدل حفاظ در انتهای شاخک ها و میلگرد های قوس دار حفاظ لیلیوم با یک طراحی شبیه گل لیلیوم با فلز است. ام گل نخل مرداب قسمت بالا تخت و پهن است که با گل های هشت پر تزیین شده است.

شیوه رنگ آمیزی یکی دیگر از بزرگترین تفاوت های حفاظ نخل مرداب و حفاظ لیلیوم است. حفاظ لیلیوم معمولا به صورت دو رنگ که زمینه سفید یا مشکل با غنچه های طلایی است. ولی در رنگ حفاظ نخل مرداب حفاظ به صورت تک رنگ که معمولا سفید، مشکی و قهوه ای سوخته هستند ساخته میشود. انتخاب نوع و مدل رنگ با انتخاب خریدار انجام می‌شود و هیچ گونه محدودیتی در رنگ نرده حفاظ روی دیوار وجود ندارد

تراکم حفاظ

داشتن اطلاعاتی همانند تراکم و ردیف در زمان خرید حفاظ شاخ گوزنی امری مهم و تخصصی به شمار میرود. در نگاه اول این تراکم و فهم آن کمی سخت به نظر میرسد.به صورت کلی به حجم میلگردی که در ساخت شاخ گوزنی استفاده میشوند تراکم گفته میشود .  تراکم به تعداد میله هائی که از کف شاسی با اندازه حداقل 40 سانت به سمت بالا آمده است گفته میشود. در حفاظ نخل مرداب و لیلیوم که تک مدل هستند  تعداد غنچه ها و وزن هر متر حفاظ شاخ گوزنی می‌تواند شما را خرید این دو حفاظ یاری کند.

در حفاظ لیلیوم 80 سانت یک ردیف گل لیلیوم در وسط و سه ردیف با 5 گل در هر طرف جای دارد . 35 گل و غنچه در حفاظ لیلیوم 80 و 45 غنچه در حفاظ 120 و 100 سانتی متر وجد داردو

در حفاظ نخل مرداب 80 سانت 5 خنچه در وسط و 14 عدد مجموعا در طرفین گل نخل مرداب وجود دارد. در ارتفاع 100 و 10 23 عدد غنچه نخل وجود دارد. دقت داشته باشید که هر غنچه نخل مرداب سه برابر گل لیلیوم وزن و تیزی میلگرد دارد. تراکم و حجم میلگرد بکار رفته در نخل مرداب به قدری زیاد است که امکان عبور  از ان در نگاه اول غیر ممکن می‌نماید.

قیمت نخل مرداب

حفاظ نخل مرداب با کیفیت ترین نرده حفاظ روی دیوار محسوب میشود. کیفیت در میزان میله های تیز، پیچیدگی شاسی اصلی و اتصال آن با جوش های CO2 ،رنگ کوره ای و پهنای بسیار مناسب حفاظ است. برای استفاده از این حفاظ روی دیوار با کیفیت به دلیل وزن و حجم میلگرد مورد نیاز میبایست هزینه ای بیشتر از سایر نرده حفاظ ها پرداخت کنید. بهترین شیوه در زمان فاکتور کردن حفاظ نخل مرداب خرید متر طول با ذکر دقیق هر متر وزن است. در این صورت شما اطمینان خواهید داشت که به عنوان مثال 40 کیلو میلگرد در ساخت حفاظ شما مصرف شده که با محاسبه قیمت هر متر میلگرد و تطبیق آن با حفاظ نخل مرداب آسودگی خاطر بابت قیمت نرده حفاظ خواهید داشت.

برترین تولید کننده حفاظ نخل مرداب

مجموعه حفاظ سازه، حفاظ برتر، ثامن حفاظ از تولید کنندگان تخصصی نرده حفاظ روی دیوار بشمار میروند که با استفاده ار 2 سایز میلگرد 8/5 و میلگرد 10 اقدام به تولید انواع نرده حفاظ روی دیوار مینایند. استفاده از جوش صنعتی CO2 و رنگ کوره ای الکترو استاتیک سبب شده تا محصولات این مجموعه با کیفیت بسیار بالایی تولید میشود. بازدید و مشاوره رایگان در مجموعه حفاظ سازه با استفاده از کارشناسان حفبره و کار آزموده انجام میشود.

به این مطلب امتیاز دهید

1 دیدگاه. ترک جدید

  • سلام
    لیست قیمت نخل مرداب را به صورت کیلو گرم یا متر طول با ارتفاع ۱۲۰ سانت برای ما ارسال کنید، امکان وارد که نخل مرداب ۱۰۰ سانت یا ۸۰ سانت را انتخاب کنیم و میله وسط را تا ۱۰۰یا۱۲۰ سانت افزایش دهید ، قیمت این مدل حفاظ،نخل مرداب چند است .

     
    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست