نرده پله لیزری برجسته

نرده پله لیزری برجسته

نرده با هدف جلوگیری از سقوط انسان از ارتفاع و سهولت در بالا و پایین رفتن از پله ها استفاده میشود.  نرده به عنوان جان پناه برای جلوگیری و سقوط اشیاء از ارتفاع بر روی انسان ها نیز کاربری دارد. نرده پله ها با توجه به وزن و طرح نرده قیمت گذاری میشوند. نرده بر اساس ارتفاع و شرایط پله به دسته های مختلف تقسیم میشود. یکی از بهترین نرده ها با توجه به متریال، طرح و قیمت مناسب، نرده پله لیزری است.

نرده پله لیزری دوبلکس

نرده پله لیزری

 

نرده پله لیزری را میتوانید با استفاده از طرح های منتخب و هندسی که مورد سلیقه خودتان باشد طراحی کنید. در تصویر بالا  با استفاده از طرح های هندسی منظم و نامنظم،یک نرده پله لیزری دوبلکس را میتوانید مشاهده کنید که بسیار زیبا و ایمن طراحی شده است. ارتفاع استاندارد با توجه به شرایط سبب شده است تا افراد این ویلا یا مغازه از سقوط و افتادن در امان باشند.

نرده پله لیزری شیک

نرده پله لیزری سفید

نرده پله لیزری

نرده پله لیزری با رنگ کوره ای

نرده پله لیزری

نرده پله لیزری  بدون شک یکی از مناسب ترین و در عین حال ایمن ترین نرده راه پله است. تکنولوژی برش کامپیوتری سبب شده تا انواع نرده پله مستقیم، نرده پله  دوبلکس و نرده پیچ لیزری را به بهترین شکل ممکن طراحی و تولید کرد. برش ورق فلزی با دستگاه لیزر بدون هیچ گونه پلیسه گیری سبب شده تا اعتماد خریداران به جهت کیفیت تولید و عدم هر گونه موج و تاب در نرده پله گرفته شود. در حال حاضر جدیدترین تکنولوژی در خدمت ساخت نرده پله لیزری و اجرای نرده در دکوراسیون فضای داخلی و نرده پله لیزری است. نرده پله لیزری در عین برخورداری از قیمت مناسب دارای کیفیت و و ظرافت خاصی است.

 

مزایای نرده پله لیزری

1-امنیت و استحکام بالا نرده پله لیزری به دلیل استفاده از  ساختار با ورق های یکپارچه. بدین ترتیب که نرده راه پله لیزری خم و گرد از ورق های یکپارچه و بدون جوش خوردگی ساخته میشود، این مورد سبب میشود که دوام و کیفیت نرده افزایش چشمگیری داشته باشد.

2-پوشش و رنگ کوره ای مقاوم در برابر خوردگی و رطوبت زیر آستر رنگ . رنگ کوره ای بدون آستر است و به هیچ وجه امکان خوردگی و زنگ زدگی ندارد. نرده پله لیزری در کوره مخصوص و برگی مجموعه حفاظ سازه در دمای 220 درجه به مدت 15 دقیقه  چربی زدایی شده و بعد از بیرون آوردن با پودر الکترو استاتیک و رنگ با تمایل و سلیقه خریدار پاچیده شده و در دمای 190 درجه به مدت 25 دقیقه پخته میشود. عدم شره و یکسان بو.دن سطح نرده پله از مزایای این شیوه رنگ آمیزی است.

3-نصب و اجرا با بالاترین کیفیت به صورت سریع و آسان

4-ماندگاری بالا بدون نیاز به تعمیر و نگهداری

5-تنوع در طرح و ظرافت به دلیل برش بسیار دقیق و حرفه ای

استاندارد اجرای نرده برش لیزری

تولید و ساخت نرده پله لیزری نیاز به رعایت استاندارد هایی دارد که ارتفاع آن 87 تا 93 سانتی متر باید باشد. ارتفاع نرده با توجه به شرایط پله و استاندارد های اولیه دارد. ارتفاع نرده در مقاطع صاف میبایست بیشتر از 100 سانتی متر باشد .

ضخامت ورق در نرده راه پله لیزری حداقل 2 میلی متر و حداکثر 6 میلی متر خواهد بود. نورد کردن ورق های نازک مشکل تر از ورق های سنگین تر است. کیفیت نرده پله تا حدود زیادی به شکل و فرم خم بستگی دارد.

قیمت نرده پله لیزری

ورق های فلزی که برای ساخت نرده پله فلزی استفاده میشود قطر زیادی ندارد. یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت نرده پله لیزری وزن ورق نرده پله لیزری است. هزینه ساخت در نرده پله تاثیری در ورق ندارد. بدین معنی که برای ساخت پله لیزری 2 میل و پله لیزری 5 میل هزینه بطور یکسان است، بهتر است که در زمان ساخت نرده پله لیزری از ورق مناسب و متعادل استفاده کنید.

قیمت برش لیزری بستگی به سرعت برش دارد و هزینه برش ورق های ضخیم بیشتر از ورق های نازک است. هزینه رنگ کوره ای در رنگ های سفید، مشکی و قهوه ای برابر است و رنگ های خاص مانند آبی، طلایی و قرمز 15% بیشتر از سایر رنگ ها محسوب میشود.

استفاده از ورق با جوش co2 کیفیت نرده پله لیزری را افزایش میدهد. جوش co2 یکی از پیشرفته ترین جوش های ورقی است که دو قطعه فلزی را به یکدیگر متصل می‌نماید.

 

 

 

 

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست