قیمت حفاظ شاخ گوزنی دماوند ، آبسرد ، آبعلی ، رودهن ، بومهن ، کیلان ، گیلاوند ، جاجرود و تمام مناطق این محدوده ، هیچ تفاوتی با قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران ندارد. اگر شما ساکن این محدوده هستید و برای منزل ، ساختمان مسکونی یا زمین خود به دنبال حفاظ با کیفیت و ایمن هستید میتوانید با کارخانه تماس گرفته و حفاظ مورد نظر خود را با قیمت مناسب سفارش دهید.

کارخانه حفاظ سازه ، کلیه محصولات خود را از تولید به مصرف عرضه میکند و به لطف عرضه مستقیم از کارخانه توانسته است مناسب ترین قیمت حفاظ شاخ گوزنی را در منطقه دماوند سایر مناطق کشور به خریداران عرضه کند. تعداد بالای پروژه های انجام شده حفاظ شاخ گوزنی در دماوند نیز بیانگر استقبال خریداران از طرح فروش مستقیم بوده است.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی دماوند – کیفیت رنگ حفاظ در دماوند

با توجه به اینکه در منطقه دماوند ، آبسرد و … بارندگی بصورت برف و باران در بسیاری از ماه های سال جریان دارد و در زمستان نیز هوای سرد بر این منطقه حاکم است ؛ بنابراین محصولات فلزی که برای این منطقه استفاده میشود باید دارای کیفیت رنگ مناسبی باشند تا در مواجهه با بارندگی های فراوان و سرمای هوا دچار مشکل نشوند.

پیشنهاد ما برای حفاظ شاخ گوزنی ، استفاده از رنگ کوره ای الکترواستاتیک است. در مجموعه حفاظ سازه ما با پاشش رنگ پودری به روی فلز به روش الکترو استاتیک و پخت این رنگ بر روی فلز در داخل کوره و دمای حدود ۲۲۰ درجه سانتیگراد و زمان استاندارد ، به بالاترین ماندگاری رنگ رسیده ایم. این روش برای مناطق پرباران و سرد بهترین بازدهی را ارائه میکند.

حفاظ برای ویلای دماوند

امنیت ویلا که محلی برای آرامش است، بسیار پراهمیت است و از این رو استفاده از ابزارهای فیزیکی و الکترونیکی برای افزایش امنیت ویلا اهمیت زیادی دارد.

حفاظ روی دیوار و حفاظ پنجره برای ویلا تخصص ما برای بهبود امنیت ویلای شماست.

راهنمای افزایش امنیت ویلا، باغ و خانه

در لینک بالا یک راهنمای ساده اما بسیار مفید برای انتخاب بهترین حفاظ روی دیوار و حفاظ پنجره خدمت شما ارائه داده ایم.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در اطراف دماوند : انواع حفاظ سردیواری

قیمت حفاظ شاخ گوزنی برای مدلهای مختلف آن متفاوت است. برای حفاظ های نسل جدید ۴ مدل ورفروش وجود دارد: حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ نیزار و حفاظ بوته ای

قیمت حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای نزدیک به هم و ارزان تر از سایر مدلها میباشد. مدل های نیزار و لیلیوم علاوه بر تامین حداکثری امنیت شما ، به زیبایی نمای ساختمان شما نیز کمک خواهند کرد.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی بومهن و دماوند

خرید حفاظ درجه دو در دماوند؟

آیا خرید حفاظ شاخ گوزنی درجه دو برای صرفه جویی در قیمت حفاظ شاخ گوزنی در دماوند راهکار مناسبی است؟

این سوالی است که تعداد معدودی از خریداران از ما می پرسند. ذکر این نکنه ضروری است که اصلا حفاظ شاخ گوزنی دست دوم وجود ندارد. به دو دلیل عمده:

۱-حفاظ شاخ گوزنی در سالیان اخیر طراحی و ساخته شده و عمر چندانی ندارد. از طرفی به دلیل استحکام و ماندگاری بالا ، به اندازه ساختمان شما عمر خواهد داشت.

۲-با توجه به اتصال حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار به شاخه های اطراف و همچنین اتصال به کف دیوار از طریق جوشکاری ، جداکردن این حفاظ ها برای استفاده در جای دیگر بسیار دشوار و پر هزینه است و در نهایت ، قطعا به کیفیت و یکپارچگی حفاظ صدمه خواهد زد.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در منطقه دماوند

البته برای صرفه جویی در قیمت حفاظ شاخ گوزنی دماوند و سایر مناطق این محدوده میتوانید با کارشناسان ما در حفاظ سازه تماس بگیرید تا با مشاوره رایگان شما را راهنمایی کنند.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی دماوند- نصب حفاظ در دماوند

نصب حفاظ شاخ گوزنی در دماوند و سایر مناطق این محدوده توسط تیم حرفه ای و باتجربه حفاظ سازه صورت میگیرد که ضمن آشنایی با این محدوده ، از تجربه و دانش کافی نیز برخوردارند. بطور معمول قبل از نصب ، کارشناس ما برای برسی فنی و همچنین اندازه گیری دقیق در محل پروژه حاضر میشود و ضمن مشاوره به مالک یا خریدار ، تمام موارد فنی مورد نیاز را ارائه میکند. همچنین شما میتوانید هر گونه سوال یا ابهامی در مورد نحوه نصب یا ساخت را با کارشناس ما مطرح و دقیق ترین پاسخ را دریافت کنید.  

لازم به ذکر است انجام کارشناسی توسط مجموعه حفاظ سازه کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه ای برای شما ندارد. حتی اگر از مجموعه ما خرید نکنید!

مطالب مرتبط: قیمت حفاظ شاخ گوزنی کرج ، قیمت حفاظ شاخ گوزنی رشت

خرید حفاظ شاخ گوزنی دماوند : چرا حفاظ سازه؟

با توجه به وجود افراد سودجو که با انواع روشهای کم فروشی و فریب مشتری ، اقدام به عرضه حفاظ های بی کیفیت و ناایمن میکنند ، ما در کارخانه حفاظ سازه به عنوان بزرگترین تولیدکننده حفاظ ، ضمن استفاده از دستگاه های پیشرفته برای جوشکاری CO2  ، رنگ کاری کوره ای با استفاده از مرغوبترین رنگ های پودری و همچنین استفاده از نیروی فنی باتجربه ، حفاظ هایی با بالاترین درجه امنیت طراحی و ساخته ایم. ما ضمن رعایت کیفیت در ساخت همواره به ارتقای کار خود می اندیشیم. انجام بیش از ۶۰۰۰ پروژه موفق در سراسر ایران بیانگر تداوم رضایت خریداران از محصولات حفاظ سازه است.

برای خرید حفاظ شاخ گوزنی در دماوند ، برای استعلام قیمت حفاظ شاخ گوزنی در دماوند ، برای مشاوره خرید حفاظ شاخ گوزنی یا …. با مجموعه حفاظ سازه تماس بگیرید. ما بهترین انتخاب را به شما پیشنهاد خواهیم داد.

کارخانه : 7-02156586755   همراه:  09121351284

قیمت حفاظ شاخ گوزنی: پروژه های نصب شده در دماوند،آبسرد،کیلان،گیلاوند و….

در ادامه این مقاله تعدادی از پروژه های نصب شده در منطقه دماوند و … را بعنوان نمونه کار قرار میدهیم:

۱-قیمت حفاظ شاخ گوزنی در آبسرد دماوند ، ورودی دوم آبسرد ، بوستان ، دوراهی سمت چپ ، انتهای کوچه ، ساختمان قرمز

قیمت حفاظ شاخ گوزنی دماوند
حفاظ سازه تولید انواع حفاظ روی دیوار – حفاظ شاخ گوزنی با بهترین کیفیت و قیمت – ارسال به سراسر ایران
قیمت حفاظ شاخ گوزنی در آبسرد دماوند
حفاظ شاخ گوزنی دماوند
قیمت نرده روی دیوار دماوند
نمونه کار شاخ گوزنی آبسرد
قیمت هر متر شاخ گوزنی در دماوند
قیمت حفاظ شاخ گوزنی آبسرد
قیمت شاخ گوزنی آبسرد
قیمت شاخ گوزنی آبسرد
قیمت نرده شاخ گوزنی آبسرد
قیمت شاخ گوزنی دماوند آبسرد
نرده روی دیوار آبسرد
نرده روی دیوار آبسرد

پروژه حفاظ شاخ گوزنی منزل آقای گلفشان (دماوند ، آبسرد)

۲-قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کیلان دماوند ،کیلان ، خیابان نارون غربی ، انتهای کوچه ، ویلای آخر سمت راست

پروژه اجرای حفاظ شاخ گوزنی برای ویلای مهندس مرادی در کیلان دماوند : با مدل S1-120-12 شاخ گوزنی ارتفاع ۱۲۰ سانت تراکم ۱۲ با رنگ سفید کوره ای الکترواستاتیک و جوشکاری CO2 به طول 62 متر برای ویلا در اردیبهشت سال ۹۸ انجام شد.

با اعزام کارشناس حفاظ سازه به محل پروژه و ارائه مشاوره به مالک ویلا ، با توجه به ویلایی بودن ملک و ارتفاع کوتاه بخضی از دیوارها ، حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع ۱۲۰ سانت پیشنهاد شد که مورد تایید مالک ویلا قرار گرفت. همچنین در اجرای این پروژه ، پروفیلکشی به طول ۳۲ متر بر روی نرده های سنگی و ستونهای بخشی از دیوار نیاز بود که با تایید مالک ویلا کار ساخت و نصب پروژه با رضایت کامل خریدار در طی ۵ روز کاری به اتمام رسید.

همچنین با کارشناسی محل پروژه ، در قسمت بالای درب، فضای خالی وجود داشت که قابلیت عبور توسط اشخاص را داشت. برای پرکردن این خلا و ایجاد امنیت یکپارچه برای این ویلا ، حفاظ فرفورژه با ابعاد مناسب ساخته و همراه حفاظ شاخ گوزنی نصب و تکمیل شد.

لطفا توجه داشته باشید حتی اگر شما سراسر محیط پروژه را با بهترین نوع حفاظ بپوشانید ولی نقطه ای از آن مانند همین پروژه (قسمت بالای درب) نقص داشته باشد، تمام هزینه و تلاش شما بی فایده خواهد بود. یکی از مهمترین وظایف کارشناسان حفاظ سازه که بطورر ایگان بر سر پروژه ها حاضر میشوند ، ارائه راهکار برای نواقص احتمالی و ایجاد امنیت یکپارچه برای ملک شماست. این مشاوره فنی بصورت رایگان به تمامی مشتریان ارائه میشود.

برای استعلام قیمت حفاظ شاخ گوزنی دماوند با ما تماس بگیرید: 02156586757 –

09124403540

www.HefazSazeh.com

به این مطلب امتیاز دهید

17 دیدگاه. ترک جدید

  • مجید محتشم
    می 21, 2019 9:46 ق.ظ

    سلام
    من چند کارگاه در کنار جاده دماوند دیده ام ، ولی هیچ کدام کیفیتی و شکلی که من میخواستم نداشتند ، عکس ها و کار های شما را من دیدم بسیار هم خوب بود ، به چه صورت میتوانیم کارهای شما را از نزدیک ببینیم .

     
    پاسخ
  • مهدی پور
    می 21, 2019 10:14 ق.ظ

    سلام
    لیست انواع حفاظ شاخ گوزنی در دماوند را به چه صورت برایم ارسال میکنید ضمنا من هر چه در این مطلب نگاه کرده نام فروشنده یا شخصی که باید با آن ارتباط بر قرار کنم نبود . ممنون میشوم شماره و نام فروشنده را هم برایم ارسال کنید .
    به این شماره ارسال کنید 09371313116

     
    پاسخ
  • برای یک ویلا با حدود 170 متر دیوار دورتادور برای دماوند چجور حفاظ شاخ گوزنی پیشنهاد میکنی که امنیت داشته باشه؟ دیوارمون حدود ۲.۵ متر هست. قیمت حفاظ شاخ گوزنی برای این اندازه ها هم برلی دماوند بفرمایید.

     
    پاسخ
  • امیر علی
    می 21, 2019 5:10 ب.ظ

    سلام
    جناب آقای صادقی
    شما در شرق تهران یا دماوند ایا نمایندگی فروش حفاظ شاخ گوزنی دارید یا نه ، چون من تقریبا ۱۷ متر حفاظ شاخ گوزنی برای جدوی ساختمان نیاز دارم ، میخواستم ببینم برای ۱۷ متر فارغ از قیمت حفاظ شاخ گوزنی شما در چه تایم زمانی میتوانید این پروژه را انجام دهید .
    ضمنا ما فقط روزهای ۵ شنبه و جمعه در دماوند هستیم ، ارا زرای بازدید شما میتوانید روز تعطیل بیایید .

     
    پاسخ
  • حفاظ شاخ گوزنی برای اطراف گیلاوند با رنگ مایع پیشنهاد میکنید با رنگ کوره ای؟ چون رنگ مایع قیمت پایین تری داره میپرسم

     
    پاسخ
  • علی اکبر روحانی
    می 22, 2019 9:26 ق.ظ

    جوش co2 و رنگ کوره ای رو شرکت خودتون انجام میده ؟؟ میخوام بدونم صفر تا صد کار توسط خودتون انجام میشه؟؟ میتونم برای بازدید از کارخانه بیام؟

     
    پاسخ
  • ناصر حسن تاش
    می 22, 2019 9:31 ق.ظ

    ببخشید شما حفاظ لیلیوم هم در دماوند نصب کرده اید . راستش حفاظ شاخ گوزنی هر جا یه شکلی است و من بیستر تمایل دارم یه کار متفاوت داشته باشم . اگر امکان دارد برایم قیمت حفاظ شاخ گوزنی لیلیوم و نیزار را ایمیل کنید . ممنون میشوم نمونه کار شده در منطقه دماوند یا ابسرد برایم ارسال کنید . اگر این جا نداشتید تو منطقه ۵ فلکه صادقیه ، حوالی مرز داران هم باشد در مسیر میتوانم ببینم ، ممنون اگر زودتر هماهنگ کنید

     
    پاسخ
  • سلام
    حفاظ سازه عزیز : برای دماوند ما دو ضلع رو به خیابان داریم که میخواهیم حفاظ بزنیم ، با توجه به این که ارتفاع دیوار کم است آیا راهی وجود دارد که داخل دیدی نشود

     
    پاسخ
    • درود جناب پورفاضل

      برای دیده نشدن محوطه داخلی , راهکارهایی وجود دارد که با تماس کارشناسان بصورت تلفنی مشاوره ارایه خواهد شد.

       
      پاسخ
  • امیر منشی زادگان
    آگوست 5, 2019 11:18 ق.ظ

    قیمت حفاظ شاخ گوزنی برای منطقه آبسرد در دماوند با ارتفاع ۱۰۰سانت ، چند است . قیمت متری حفاظ شاخ گوزنی در دماوند با قیمت کیلو فرقی دارد یا خیر .
    ضمنا لیست قیمت را برای من ایمیل کنید .

     
    پاسخ
    • سلام آقای منشی زادگان

      قیمت حفاظ شاخ گوزنی در آبسرد دماوند و سایر مناطق یکسان است. لیست قیمت شاخ گوزنی به روز برای شما ارسال شد

       
      پاسخ
  • سلام
    حفاظ سازه
    من براي يك باغ به متراژ ١٥٠٠ متر حفاظ شاخ گوزني ميخواهم ، قيمت حفاظ شاخ گوزني در منطقه ابسرد و گيلاوند نصبت به تهران متفاوت است ، ايا امكان بازديد از كارخانه وجود دارد

     
    پاسخ
    • درود جناب روح الله

      بله , با توجه به تقاضای خریداران برای اطمینان از اینکه از تولید کننده واقعی خرید میکنند و همچنین مشاهده و مشاوره درباره نمونه حفاظ های شاخ گوزنی , امکان بازدید از کارخانه فراهم شده است. قیمت حفاظ شاخ گوزنی برای منطقه گیلاوند و دماوند با سایر نقاط تفاوتی ندارد. و با توجه به متراژ بالای دیوار شما , کارشناس برای مشاوره و بازدید در محل حاضر خواهد شد.

       
      پاسخ
  • برای دیوار با ارتفاع 2متر نرده حفاظ چه اندازه ای باید باشد ، استاندارد خاصی دارد .
    من برای دماوند حفاظ شاخ گوزنی احتیاج دارم ، پیشنهاد شما برای ارتفاع مناسب برای حفاظ شاخ گوزنی چیست . قیمت حفاظ شاخ گوزنی را هم در صورت امکان برایم ارسال کنید

     
    پاسخ
    • درود جناب حبیب

      برای دیوار با ارتفاع 2 متر , پیشنهاد ما انتخاب حفاظ با ارتفاع 100 یا 120 سانتیمتر است. حفاظ شاخ گوزنی در دماوند اکثرا پرتراکم و با رنگ و جوش با کیفیت باید باشد تا در مقابل بارندگی و سرما ماندگاری طولانی تری داشته باشد. نمونه عکس ها برای شما ارسال شد

       
      پاسخ
  • سلام
    من برای انتخاب نرده حفاظ روی دیوار تردید دارم که کدام مدل حفاظ را انتخاب کنم ، حفاظ آبشاری را میپسندیدم که بعد از دیدن فیلم های شما نظرم نصبت به این نرده حفاظ در دماوند تغییر کرده ، ازبین سایر مدل ها هم فقط حفاظ شاخ گوزنی دماوند وجود دارد . در صورت امکان نمونه های نصب شده حفاظ روی دیوار را برای بنده ارسال کنید .

     
    پاسخ
    • سلام جناب صبا

      برای منطقه دماوند تعداد زیادی پروژه انجام داده ایم که بسته به قیمت حفاظ شاخ گوزنی و سلیقه مشتری , مدل حفاظ ها متفاوت است ولی پیشنهاد ما به شما یکی از مدلهای شاخ گوزنی پرتراکم یا بوته ای پرتراکم است . چون هم قیمت مناسب تری دارند و هم امنیت بالایی دارند.

       
      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست