درب سازه تولیدکننده حفاظ شاخ گوزنی استاندارد و انواع حفاظ روی دیوار – ارسال به سراسر ایران

حفاظ شاخ گوزنی و انواع آن ایمن ترین نوع حفاظ روی دیوار است. شما برای محل زندگی یا کار خود به دنبال حفاظی هستید که احتمالا به اندازه ساختمان شما عمر خواهد کرد.  حفاظی که با امنیت جان و مال شما و خانواده تان سروکار دارد. بنابراین محصولی را انتخاب کنید که استانداردهای تولید در آن رعایت شده باشد. بسیاری از تولید کننده های حفاظ شاخ گوزنی از ابزار و دانش تولید محصول باکیفیت برخوردار نیستند.

از کارگاه های متفرقه که لیست قیمت پایین آنها را به وفور میتوانید در اینترنت پیدا کنید؛ دوری کنید. این افراد برای سود بیشتر , از نام محصولات کارخانه ها بزرگ استفاده میکنند و با قیمت پایین تری به شما پیشنهاد میدهند. باید بدانید این ارزانی بی دلیل نیست و با کم فروشی در وزن و ضخامت محصول , نوع جوش و نوع رنگ بی کیفیت به دست آمده است. و عملا محصول دیگری را با همان نام به شما میفروشند! محصولی که شما برای حفاظت از ساختمان برای آن هزینه کرده اید ولی به دلیل ضعفهای تولید (جوش ضعیف و شکننده قطعات / شکل غیراستاندارد / ساختار کم تراکم / عدم نصب صحیح ) عملا به راحتی قابل عبور هستند.

به عنوان خریدار باید بدانید که شما در قبال حوادث جانی در حین نصب حفاظ روی دیوار مسوول هستید و در صورتی که تیم نصب بیمه نباشند و دچار حادثه جانی شوند ؛ خسارت جبران ناپذری مالی و روحی گریبان شما را به عنوان خریدار و کارفرما خواهد گرفت.

ما در تیم حفاظ سازه در این مقاله سعی خواهیم کرد اطلاعات کافی در مورد انواع حفاظ روی دیوار و بخصوص انواع مدل حفاظ شاخ گوزنی و همچنین نحوه ساخت و نصب آن ارائه کنیم. ما در این مقاله نحوه  شناسایی فروشنده های سودجویی که تنها به منفعت خود فکر میکنند را به شما معرفی خواهیم کرد و روشهایی که بواسطه آن مشتری را فریب میدهند را بیان میکنیم تا بتوانید با دید روشنتری نسبت به خرید حفاظ ساختمان برای حفاظت از خود و  افراد خانواده تان اقدام کنید:

از حصار تا حفاظ

درب سازه تولیدکننده حفاظ شاخ گوزنی استاندارد و انواع حفاظ روی دیوار - ارسال به سراسر ایران

انسانهای اولیه برای حفاظت از محل زندگی در برابر مهاجمان و همچنین حیوانات,  اقدام به حصار کشی اطراف محل زندگی خود میکردند. الوارهای چوبی که بصورت عمودی در زمین فرو میکردند و تعدادی از الوارهای نوک تیز را رو به بیرون قرار میدادند. این روش شناخته شده ای است که در قدیم استفاده میشد ولی  با ظهورزندگی مدرن و شهرنشینی و همچنین ساخت خانه هایی به شکل مرسوم و رایج امروزی این روشهای سنتی به کنار رفت.

دیوار کشی دور ساختمان اولین گزینه برای حفاظت از محیط داخلی ملک شما در برابر عوامل خارجی است. ولی دیوارها به تنهایی برای تامین امنیت ساختمان شما کافی نیستند. سارقان به راحتی از روی دیوارها عبور کرده و وارد حریم خصوصی شما می شوند. در نتیجه ی احساس نیاز به مکملی برای دیوار های ساختمان , بحث حفاظ روی دیوار  به میان آمد.

چرا از حفاظ استفاده کنیم؟

پاسخ این پرسش را توصیه های امنیتی پلیس شهری بارها داده است: بیش از 70 درصد سارقین , موردی را برای سرقت انتخاب میکنند که دسترسی راحت تری به آن داشته باشند. نمونه ای که پلیس شهری عینا از آن نامبرده بود سرقت از پراید بود: عدم وجود دزدگیر, استفاده نکردن از قفل فرمان, پارک کردن در کوچه های خلوت و تاریک و …) کار سارقین را برای انتخاب گزینه ای برای سرقت آسان میکند.

در سرقت از ساختمان ها , یکی از موثرترین نواقص امنیتی , وجود دیوارهای کوتاه یا عدم نصب حفاظ روی دیوار است. بسیاری از مردم در حفظ حریم خصوصی خود در این مورد کوتاهی میکنند. در حالیکه با استفاده از انواع حفاظ شاخگوزنی میتوانند با ایجاد حفاظی ایمن  بر روی دیوار  ؛ عملا سارقین را به فکر انتخاب ساختمان های دیگری بیاندازد که دردسر کمتری برای نفوذ به آن دارند.

حفاظ روی دیوار

برای سالیان متمادی از حفاظ های میله ای (سرنیزه ای- آبشاری) بعنوان تنها گزینه برای این منظور استفاده می شد. ولی این حفاظ ها مشکلات امنیتی بزرگی داشتند: افراد به راحتی میتوانستند روی دیوار و کنار این حفاظ ها بایستند و با ابزارهای مختلف از روی آن عبور کنند یا به راحتی یکی از این میله ها را بریده یا خم کنند و از آن عبور کنند. از طرفی با اهمیت پیدا کردن نمای ساختمان در جوامع امروزی , شکل میله ای این نوع حفاظ روی دیوار به زیبایی نمای ساختمان آسیب میزد.

با درک مشکلات امنیتی حفاظ های قدیمی و با توجه به بالا رفتن آمار سرقت از منازل و ساختمان ها ؛ کارشناسان صنعت ساخت و ساز به فکر طراحی حفاظ هایی افتادند که  نواقص حفاظ های قدیمی را برطرف کرده و امنیت حداکثری را برای هر نوع ساختمان تامین کند. حاصل این تحقیقات به طراحی نسل جدید حفاظ های روی دیوار انجامید:

حفاظ شاخ گوزنی (ایمنی – زیبایی)

حفاظ شاخ گوزنی چیست:

حفاظ شاخ گوزنی مانند بسیاری از ابداعات و اختراعات بشر از طبیعت الهام گرفته است. این حفاظ با الهام از راهکاری که خالق هستی برای دفاع در اختیار گوزن قرار داده؛  طراحی و ساخته شده است. حفاظ شاخگوزنی تراکمی از میله های برنده و نوک تیز فلزی است که بصورت نامنظم به هم متصل شده و با ایجاد حجم مناسب روی دیوار و با ارتفاع مناسب , مانع عبور افراد می شود. با توجه به نیاز بازار و همچنین درنظر گرفتن توان مالی , انواع مختلفی از حفاظ های شاخ گوزنی طراحی و ساخته شده است. در نتیجه شما با هر نوع توان مالی میتوانید گزینه ای برای انتخاب داشته باشید.

تفاوت حفاظ شاخ گوزنی با حفاظ آبشاری(میله ای-نیزه ای)

بازدارندگی :

مهمترین برتری انواع حفاظ شاخگوزنی در مقایسه با حفاظ های قدیمی , فاکتور بازدارندگی است. هماهنطور که پیش تر نیز توضیح دادیم در حفاظ های قدیمی (حفاظ آبشاری),سارقین به راحتی روی دیوار رفته و شانس خود را برای عبور از آن امتحان میکردند . با اینکه غالبا موفق به عبور می شدند ولی در مواردی هم که موفق نمی شدند در عمل چیزی از دست نمی دادند. ولی در حفاظ شاخ گوزنی امتحان کردن این شانس هزینه بسیار سنگینی خواهد داشت. وقتی سارق از پایین دیوار به حفاظ شاخ وزنی روی دیوار و ده ها میله فلزی نوک تیز و برنده آن می نگرند که تمام لبه خارجی دیوار را پوشش داده عملا از تصمیم برای عبور از این حفاظ ها منصرف خواهد شد. زیرا هر نوع تماس با این لبه های برنده که مانند چاقو تیز شده اند باعث صدمات جبران ناپذیری خواهد شد.

پوشش کامل حفاظ روی دیوار :

عامل بعدی , پوشش عرض دیوار توسط حفاظ شاخ گوزنی است که در صورت نصب صحیح ,  مانع از بالا رفتن و ایستادن سارق روی دیوار می شود. در حالیکه در حفاظ های میله ای قدیمی هیچ پوشش عرضی روی دیوار وجود ندارد و این میله ها عملا حتی به سارق در بالا رفتن از دیوار کمک هم میکند!

قیمت مناسب حفاظ شاخ گوزنی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی عامل تاثیر گذار بعدی است. اکثر مدلهای شاخ گوزنی قیمت پایین تری نسبت به حفاظ های میله ای دارند. در حالیکه نسبت به این حفاظ ها امنیت بسیار بالاتری هم دارند. شما با در اختیار داشتن پارامترهای مختلفی مانند مدل حفاظ , ارتفاع حفاظ و تراکم آن  به محصولی برسید که با بودجه شما همخوانی داشته باشد.

زیبایی +استحکام

عامل بعدی , زیبایی است. حفاظ های میله ای تداعی کننده حصار و زندان است. در حالیکه حفاظ های شاخ گوزنی طرح های بسیار زیبا و شکیلی دارد که با رنگهای متنوع به راحتی میتواند با نمای ساختمان شما هماهنک شود.

به طور خلاصه میتوان گفت حفاظ های میله ای روی دیوار امروزه دیگر بعنوان حفاظ کاربرد ندارند و بیشتر برای ایجاد مانع در مکان هایی که دیوار طولانی و کوتاه دارند مانند پایانه های مسافربری یا زمینهای بزرگ کشاورزی استفاده میشوند

تمام آنچه که درباره معایب حفاظ های نیزه ای گفته شد را شما میتوانید در دو فیلم زیر مشاهده کنید: فیلم اول مربوط به صحنه واقعی از یک سرقت است که توسط دوربین های مداربسته ضبط شده است:

فیلم دوم از بازسازی عبور سارقین از روی حفاظ میله ای است که در عرض تنها چند ثانیه و با کمک از همین میله های محافظ ! صورت میگیرد.

ارسال و نصب در سراسر ایران

درست است که ما تولیدکننده حفاظ شاخ گوزنی در تهران هستیم، اما به عنوان یکی از بزرگترین و قدیمی ترین تولیدکنندگان حفاظ شاخ گوزنی افتخار داریم که مشتریان زیادی در سراسر ایران داریم.

استان گیلان – شهر رشت تا طالقان، ساوجبلاغ، فیروزکوه و دماوند

شاید پیش خودتان بگوئید در شهر ما حفاظ شاخ گوزنی وجود داردف چرا از تهران خرید کنیم؟

در واقع اطلاعات مهمی در پاسخ به این پرسش مهم وجود دارد و حفاظ استاندارد چه در تولید حفاظ و چه در نصل حفاظ اهمیت بسیار بالایی در افزایش امنیت خانه و ویلای شما دارد.

چرا حفاظ شاخ گوزنی ؟

  • عامل بازدارندگی به لطف لبه های برنده و وتیز فلزی : بالا بردن ریسک عبور
  • نفوذ ناپذیری به دلیل حجیم و متراکم بودن میله های فلزی
  • پوشش عرض روی دیوار به نحوی که مانع بالارفتن سارق از دیوار شود.
  • مقاومت بالا به دلیل استفاده از فلز در ساخت حفاظ
  • نصب سریع و آسان روی انواع دیوار
  • قیمت مناسب در مقاسیه با سایر انواع حفاظ دیوار
  • وجود مدلهای متنوع  برای هماهنگی با  نمای ساختمان

انواع حفاظ شاخ گوزنی :

انواع حفاظ شاخ گوزنی در راستای مشتری مداری و به جهت هماهنگی با هر نوع سلیقه و نمای ساختمان به چهار دسته اصلی تقسیم شده است:

حفاظ شاخگوزنی

حفاظ شاخگوزنی  اولین مدل طراحی شده از نسل جدید حفاظ روی دیوار است که از اتصال تعداد زیادی میله نوک تیز فلزی به هم تشکیل شده است. حفاظ شاخگوزنی که در برخی شهرهای ایران به حفاظ گوزنی نیز شهرت دارد ؛ دارادی حجم بوده و حدود 50 سانت از عرض دیوار را پوشش میدهد. این مدل از حفاظ روی دیوار در اندازه های مختلفی (ارتفاع حفاظ) ساخته می شود. از 50 سانت تا 200 سانت

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای از لحاظ شکل ظاهری دقیقا مانند حفاظ شاخ گوزنی است با این تفاوت که یک ردیف در عرض به آن اضافه می شود. حفاظ های بوته ای حجیم تر از حفاظ های شاخ گوزنی دیده می شوند و به دلیل یک ردیف اضافه ای که دارند کمی از حفاظ های شاخ گوزنی گرانتر هستند.

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم با ساختاری به شکل گل طراحی شده است. حفاظ لیلیوم زیباترین مدل حفاظ روی دیوار است که تا به حال طراحی و ساخته شده است. همچنین این حفاظ به دلیل پوشش کاملی که روی دیوار ایجاد میکند عانوان ایمن ترین حفاظ را هم از آن خود کرده است. برای رنگ این حفاظ از ترکیب دورنگ در بدنه و غنچه ها استفاده می شود. قیمت حفاظ مدل لیلیوم نسبت به سایر حفاظ ها بالاتر است.

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی مدل لیلیوم

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار از میله های  قوسی شکلی طراحی شده است که دارای دو ردیف نوک تیز می باشد. ردیف اول در پایین حفاظ و با نوک فلزی رو به پایین طوری ساخته شده که مانع بالا آمدن افراد روی دیوار میشود و ردیف بعدی در بالای حفاظ که مانع عبوراز روی حفاظ خواهد شد. حفاظ نیزار هم مانند حفاظ لیلیوم یکی از زیباترین مدلهای حفاظ روی دیوار است که به حفظ نمای ساختمان کمک موثری میکند. قیمت آن از حفاظ لیلیوم پایین تر  و نسبت به حفاظ های شاخ گوزنی و بوته ای گرانتر است.

رنگ حفاظ شاخ گوزنی

رنگ حفاظ شاخ گوزنی به دو دسته کلی تقسیم میشود : 1)رنگ مایع 2)رنگ کوره ای

  1. رنگ مایع : روش سنتی برای رنگ آمیزی استفاده از رنگ مایع می باشد. برای سهولت در این نوع رنگ کاری ,حفاظ را داخل وان بزرگی که از رنگ مایع پر شده است ؛ غوطه ور میسازند. سپس حفاظ را از وان خارج کرده و در معرض هوا میگذارند تا کاملا خشک شود. این روش سنتی هزینه کمتری نسبت به رنگ کورهای دارد و این قیمت پایین تر به دلیل سهولت استفاده و قیمت پایین تر نوع رنگ است. در نتیجه رنگ مایع مقاومت کمتری در برابر سرما و گرما و ضربه نسبت به رنگ کوره ای دارد.
  2. رنگ کوره ای الکترواستاتیک: بهترین روش رنگ آمیزی حفاظ استفاده از رنگ های پودری الکترواستاتیک است که با دقت روی تمام سطح حفاظ پاشیده میشود. سپس حفاظ را که با رنگ پودری پوشیده شده است را داخل کوره رنگ در دمای معینی قرار میدهند تا رنگ پودری به اصطلاح “پخته” شود و روی سطح فلز بچسبد. بعد از خارج کردن حفاظ از داخل کوره و سرد شدن , کار رنگ آمیزی به اتمام میرسد. امروزه استفاده از رنگهای پودری برای رنگ آمیزی فلزات به دلیل ماندگاری و مقاومت بالاتر نسبت به رنگهای مایع ؛ افزایش چشمگیری داشته است. اغلب “کارگاه های ساخت شاخ گوزنی” به علت هزینه بالای ساخت کوره رنگ و همچنین سخت تر بودن رنگ آمیزی به روش الکترواستاتیک عملا قید استفاده از این روش را میزنند و از روش سنتی برای این کار استفاده میکنند.

رنگ آمیزی حفاظ شاخ گوزنی بصورت یکپارچه و تک رنگ انجام می شود؛  به جز حفاظ لیلیوم که دورنگ است: رنگی برای زمینه و رنگی هم برای غنچه ها.

جوش حفاظ شاخ گوزنی

جوش حفاظ  شاخ گوزنی نیز به دو روش انجام میشود: 1) جوشکاری الکترود  2) جوش تحت گاز co2

جوشکاری الکترود:

روش قدیمی جوشکاری که با اتصال شکننده و ضعیف پس از مدتی در اثر ضربه یا پوسیدگی میشکند.  در این روش با اتصال الکترود به محل جوشکاری , پیوند ایجاد میشود و بر روی آن زائده ای تشکیل میشود که اصطلاحا گل جوش نامیده میشود. این گل جوش باید توسط جوشکار یا با فرز کاری برطرف شود ولی این کار هیچگاه در ساخت حفاظ شاخ گوزنی به دلیل تعداد بالای نقاط جوش (بیش از 230 اتصال در هر متر) عملا غیرممکن است!  به همین دلیل این زائده خود یکی از معیاب بزرگ جوشکاری الکترود است که در طول زمان باعث پوسیدگی و سست شدن نقطه اتصال میشود.

از طرفی پس از رنگ کاری , در اثر ضربه در حین بارگیری و تخلیه یا نصب حفاظ , این گل جوش کنده میشود و باعث از بین رفتن رنگ در آن نقطه میشود که به زیبایی کار نیز صدمه میزند و پس از مدتی نیز باعث خوردگی فلز و زنگ زده شدن آن میشود. همچنین اگر جوشکار از مهارت کافی برخوردار نباشد و نیروی مناسبی را در هنگام اتصال الکتروداستفاده نکند باعث ایجاد اتصال ضعیف میشود که به راحتی شکسته میشود.

جوشکاری تحت گاز CO2:

یکی از بزرگترین معایب جوشکاری الکترود این است که در هنگام ایجاد اتصال جوشکاری , هوا با جوش ترکیب میشود و با نفوذ هوا به داخل محل جوش, باعث ایجاد خلا میشود(اصطلاحا کرم خوردگی جوش نامیده میشود.)که باعث ایجاد جوش ناقص و شکننده میشود.

در جوشکاری co2  این نقیصه برطرف شده و در هر بار اتصال برای جوشکاری , گاز co2  مانع نفوذ  هوا به نقطه جوش میشود و درنتیجه اتصال کامل و جوش محکمتری نسبت به الکترود خواهیم داشت.  این اتصال آنقدر قوی است که حتی میتوان از جوش co2 برای اتصال آلیاژ چدن به فلز هم استفاده کرد. در حالیکه با جوش الکترود این کار امکان پذیر نمی باشد.

 جوشکاری تحت گاز co2 بهترین روش اتصال قطعات فلزی به یکدیگر است. به دلیل ایجاد جوش محکم و پایدار , از این روش در بسیاری از صنایع پیشرفته استفاده میشود. جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی به این روش باعث تضمین استحکام آن میشود.

اندازه و ارتفاع شاخ گوزنی :

اندازه و ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی و سایر مدلهای زیرمجموعه آن را میتوان از ارتفاع 50 سانت تا 200 سانت در نظر گرفت. ارتفاع پایین برای ساخت حفاظ توصیه نمیشود مگر درمواردی که این حفاظ بصورت ترکیبی روی حفاظ های میله ای قدیمی کار شود برای جبران نقص امنیتی که حفاظ های میله ای دارند و به تقضیل در این ابتدای این مقاله درباره آن توضیح دادیم.

برای تعیین ارتفاع حفاظ روی دیوار باید به عوامل مختلفی مانند امنیت منطقه , ارتفاع دیوار و همچنین دیوارهای همسایه را برسی کرد ولی با سالها تجربه در ساخت انواع حفاظ , توصیه ما استفاده از حفاظ هایی با ارتفاع 90 سانت تا 120 سانت میباشد. حفاظ هایی که در این محدوده ارتفاع ساخته میشوند مورد تایید پلیس و کارشناسان امنیتی قرارگرفته است. با این حال در برخی پروژه ها نیاز است که فقط در برخی گوشه ها و زاویه های دیوار از حفاظ های بلندتر استفاده شود.

نصب حفاظ شاخ گوزنی

نصب حفاظ شاخ گوزنی را میتوان به دو بخش تقسیم کرد: 1) اندازه گیری و کارشناسی اولیه 2) نصب حفاظ

  • اندازه گیری و کارشناسی حفاظ شاخ گوزنی

اولین مرحله از پیش تولید هر پروژه ای در ساخت حفاظ , اعزام کارشناس برای اندازه گیری دقیق طول کار است. بعد از اندازه گیری دقیق و محاسبه تمام فراز و فرودهای روی دیوار , کارشناس باید جنس دیوار و سایر موارد خاص مانند محاسبه قسمتهای قوس دار روی دیوار یا سردرب و همچنین وجود موانعی مانند لوله گاز و … را با دقت کامل انجام دهد.

در مواردی که متراژ کار کم باشد و دیوار قوس دار نباشد, کارفرما میتواند خود کار اندازه گیری را انجام داده و با ارسال عکس برای کارشناسان فنی , سفارش خود را نهایی کند.

  • نصب حفاظ شاخگوزنی

نصب حفاظ شاخ گوزنی  باید با تاکید بر تجربه و مهارت فنی نصاب انجام گیرد.

نصب حفاظ بسته به نوع دیوار مراحل مختلفی دارد: در اغلب موارد با استفاده از دلر روی دیوار سوراخ هایی ایجاد میکنند و با قرار دادن پین داخل آنها و اتصال این پینها یه پایه حفاظ , اقدام به نصب حفاظ شاخ گوزنی میکنند. علاوه بر اتصال از پایین به پین های داخل دیوار , حفاظ ها به همدیگر نیز متصل شده و باعث مستحمتر شدن سازه نهایی و همچنین یکدست دیده شدن آن می شود. پس از پایان نصب حفاظ باید محل های جوشکاری را با اسپری لکه گیری کرد تا نمای آن حفاظ شود.

همچنین گاهی به دلیل عدم وجود بستر مناسب نباز به استفاده از پروفیل در سایزهای مختلف است که انجام این امر با کارشناسی قبل از نصب مشخص میشود و در صورت نیاز , در روز نصب حفاظ ,بستر کار پروفیل کشی میشود.

تقریبا هر فردی که تا اندازه ای با جوشکاری آشنا باشد میتواند به هر صورت ممکن نصب حفاظ شاخ گوزنی را انجام دهد! ولی نصب اصولی و صحیح حفاظ شاخ گوزنی نیاز به تجربه و مهارت و همچنین اطلاعات فنی بخصوصی دارد. بعنوان مثال نصاب باید بداند که حفاظ را طوری روی عرض دیوار نصب کند که شاخه های نوک تیز رو به پایین حفاظ در کنار لبه بیرونی دیوار باشد تا امکان بالا رفتن از دیوار را به فرد مهاجم ندهد. یا اینکه فرد نصاب باید انواع مصالح و  دیوارها را بشناسد و از ابزار درستی برای نصب در هر نوع دیواری استفاده کند تا هم به سازه دیوار آسیب نرساند و هم حفاظ به بهترین نحو ممکن نصب شود.

هشدار: برسی  بیمه نصاب حفاظ شاخ گوزنی را فراموش نکنید

یکی از مهمترین مسائل در نصب حفاظ که تقریبا هیچکدام از خریدارها از آن آگاهی ندارند , داشتن بیمه مسوولیت برای تمامی نصاب ها است. با وجود این بیمه  , اگر حادثه ای در محل نصب متوجه نصاب ها یا هر فرد دیگری شود , هیچ مسولیتی متوجه خریدارد و تولید کننده نخواهد بود و شرکت بیمه گذار تمام مسوولیت جبران خسارت درمانی و فوتی را برعهده خواهد گرفت.

شاید شما گمان کنید که در صورت بروز حادثه فوتی در حین نصب به هر علتی مانند سقوط از دیوار , هیچ مسوولیتی متوجه خریدار نیست. درصورتیکه این تصور کاملا اشتباه است. در حادثه های اینچنینی که قبلا اتفاق افتاده بعد از طی پروسه طولانی دادگاه و کارشناسی و … و بعد از طی بیشتر از یک سال از زمان دادرسی , نهایتا کارفرما و تولید کننده و نصاب بصورت تقریبا مساوی (هر کدام ,یک سوم ) مقصر حادثه شناخته میشوند و باید به همین میزان خسارت دیه یا صدمات پزشکی را جبران کنند!

کارخانه های معتبر و شناخته شده حفاظ شاخ گوزنی که متاسفانه خیلی کم هم هستند ؛ بواسطه استفاده از نصاب های حرفه ای و کاربلد معمولا دچار چنین سوانحی نمی شوند ولی همیشه بیمه مسولیت را برای نصاب ها انجام میدهند. در حالیکه کارگاه های متفرقه تولید حفاظ شاخ گوزنی بواسطه شعار صرفه جویی در هزینه برای سود بیشتر! معمولا افرادی را برای نصب میفرستند که تخصص کافی برای این کار ندارند و با این وجود اکثر این کارگاه ها بواسطه هزینه بالای بیمه مسولیت برای نصاب ها از این کار سربازمی زنند و در صورت وقوع حادثه خود و خریدار را گرفتار دردسری عظیم میکنند…

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی به عوامل مختلفی بستگی دارد. شاید شما انتظار داشته باشید که مانند بسیاری سایت های دیگر , اینجا هم لیستی از مدلهای شاخ گوزنی با ارتفاع و تراکم های مختلف داشته باشیم که در مقابل آنها قیمت درج شده باشد. اغلب خریداران با مقایسه این قیمت ها و انتخاب کمترین قیمت اقدام به خرید حفاظ میکنند بدون اینکه از اعتبار تولید کننده و صحت گفته های وی اطمینان داشته باشند.  به چند دلیل به شما توضیح میدهیم که این کار بدترین نوع انتخاب برای اغلب خریداران میباشد:

فریب افراد سودجو را نخورید

  • عدم وجود استاندارد مشخص در نامگذاری مدلها و تراکم حفاظ در کارگاه های متفرقه: به دلیل وجود تعداد زیاد کارگاه های متفرقه تولید حفاظ که هر کدام تعریف جداگانه ای برای شکل ظاهری حفاظ و تراکم آن دارند عملا “نمونه مشخصی” برای یک نوع حفاظ مثلا : شاخ گوزنی با ارتفاع 100 و تراکم 17 وجود ندارد. یعنی شما اگر با دو تولید کننده حفاظ صحبت کنید و این مدل را سفارش دهید؛ به احتمال زیاد دو مدل متفاوت با وزن های متفاوت تحویل خواهید گرفت!  به همین دلیل وقتی شما تلفنی استعلام قیمت میگیرید افراد سودجو معمولا از عدم آگاهی خریدار استفاده کرده و با کم کردن شاخه های داخلی حفاظ , اقدام به درج قیمت پایین در لیست فروش خود میکنند.

تغییر شکل حفاظ برای قیمت پایین تر!

  • کم فروشی در ضخامت و همچنین کم کردن تعداد قطعه های فلزی بین حفاظ: برخی کارگاه تولید حفاظ برای اینکه بتوانند قیمت پایین تری به مشتری بدهند از روشهای “غیرمنصفانه” برای کاهش قیمت تمام شده استفاده میکنند: به عنوان مثال برای شاخه های اصلی حفاظ از فلز ضخیم استفاده میکنند و برای شاخه های فرعی از فلزهای نازک تر استفاده میکنند! این حفاظ های نازک تر به راحتی خم شده و میشکنند و به پاشنه آشیل حفاظ تبدیل میشوند. در اغلب موارد مشتری متوجه این موضوع نخواهد شد و در قبال کاهشی اندک در قیمت کالا,  با خسارت جبران ناپذیری در ساخت حفاظ شاخ گوزنی مواجه میشوند. همچنین در برخی موارد اقدام به حذف تعدادی از قطعات داخل حفاظ میکنند که خریدار شاید در نگاه اول متوجه این موضوع نشود. متاسفانه”روشهای فروش غیرمنصفانه” زیادی در مقوله حفاظ روی دیوار وجود دارد که سودجویان از این روش ها استفاده میکنند و با اعلام قیمت پایین به مشتری , وی را فریب میدهند.
عدم شفافیت در فروش
  • عدم ذکر مواردی مانند: کیفیت جوشکاری, نوع رنگ , هزینه نصب و … همانطور که پیش تر توضیح داده شد ؛ روشهای متعددی برای جوشکاری و رنگ کاری حفاظ وجود دارد. بعنوان مثال رنگ کوره ای الکترو استاتیک که بهترین روش رنگ کاری فلز است ؛ به دلیل گران تر بودن نوع رنگ پودری و همچنین پروسه طولانی تر انجام آن نسبت به رنگ مایع دارای قیمت تمام شده بالاتری است که قیمت نهایی محصول را نیز بالا میبرد. ولی فروشندگان بی انصاف  با استفاده از ناآگاهی خریدار از این موضوعات  و یا عنوان کردن مطالب خلاف واقع (مانند اینکه این رنگ ها با هم تفاوتی ندارد!!) حفاظ با رنگ مایع را باز هم با اعلام قیمت پایین تر , به خریدار میفروشند

همین موضوع در مورد کیفیت جوشکاری هم صدق میکند. هیچگاه کیفیت جوشکاری الکترود به جوشکاری تحت گاز co2  نخواهد رسید. مواردی مانند اینکه “اگر جوش الکترود دوطرفه باشد از جوشکاری co2  محکمتر میشود ”  نوعی فریب است که فروشندگان غیر منصف که از دستگاه های مدرن جوشکاری استفاده نمیکنند یا واسطه هایی که محصول متفرقه دیگران را میفروشند ، برای توجیه کار خود انجام میدهند.

راه حل خرید حفاظ شاخ گوزنی مناسب؟

با توجه به مطالب ذکر شده , راه حل نهایی برای خلاصی از ” فروشندگان غیر منصف” و خرید حفاظ شاخ گوزنی با کیفیت خوب و قیمت مناسب چیست؟ اگر در یک جمله بخواهیم خلاصه کنیم راه حل این است: انتخاب یک تولید کننده معتبر, با سابقه و خوشنام که تمام جزئیات را با صداقت با خریدار درمیان بگذارد.

برای توضیحات بیشتر مطلب بعدی با عتوان ” تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی” را مطالعه کنید:

تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی

تولید کننده های حفاظ شاخ گوزنی زیادی وجود دارند ؛ با سالها فعالیت در این صنعت به جرات میتوانم بگویم که به تعداد انگشتان یک دست هم تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی معتبری وجود ندارد. تولید حفاظ شاخ گوزنی نیاز به سخت افزار مناسب و مشخصی دارد: کارخانه یا کارگاه تولید کننده باید حداقل دارای قسمت های زیر باشد:

  • انبار مواد اولیه : (خرید میلگرد با تناژ بالا برای یکدستی ضخامت محصول نهایی – رنگ – سیم co2 و …)
  • قسمت برشکاری و خمکاری میلگرد
  • قسمت جوشکاری مجهز به دستگاه های جوش co2
  • قسمت رنگ کاری : دارای کوره رنگ مناسب و متعلقات آن مانند پمپ باد و ابزار پاشش الکترواستاتیک رنگ و …
  • محوطه انبار و بارگیری
  • کارکنان و کارشناسان آموزش دیده و ماهر برای اندازه گیری- نصب – جوشکاری – برشکاری – رنگ کاری

اینها امکانات استاندارد برای تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی است. شما به عنوان خریدار میتوانید نسبت به بازدید از کارخانه یا با راستی آزمایی گفته های تولید کننده از وجود یک تشکیلات منسجم , توانمند و پاسخگو اطمینان حاصل کنید و تنها به استعلام قیمت از  محصولی که هنوز ظاهر آن را هم ندیده اید بسنده نکنید محصولی که  تنها یک کد یا نام از آن را میشناسید.

تولید کننده معتبر حفاظ روی دیوار

تولید کنندگان معتبر از بازدید شما از کارخانه استقبال کرده و “نمونه های شاهد” محصولات خود را هم در کارخانه به شما نشان خواهند داد تا شما با آگاهی کامل از مشخصات محصول نهایی و اطمینان از کیفیت آن اقدام به خرید کنید. حتی عکس واقعی از یک نمونه تولید شده هم نمیتواند مانند خود محصول شما را در انتخاب درست کمک کند. در حالیکه تولید کنندگان متفرقه به دلیل محیط نامناسب کارگاه خود و عدم وجود امکانات کافی تولید و یا دستگاه های مناسب ؛ در مقابل درخواست بازدید مشتری مقامت میکنند و با بهانه های مختلف از این اقدام سرباز میزنند. سود این افراد در عدم شفافیت است.

فروشنده حفاظ یا تولید کننده حفاظ

متاسفانه در سالیان اخیر افراد متعددی با حداقل امکانات اقدام به ایجاد کارگاه در قسمتی از یک گاراژ کرده اند و بدون در اختیار داشتن فضای مناسب تولید , ابزار کافی و نیروی ماهر اقدام به تولید حفاظ میکنند. شما در این کارگاه ها افرادی را میبینید که به تنهایی برشکاری میکنند , جوشکاری میکنند,  رنگ کاری میکنند  و در نهایت کار نصب را هم خودشان انجام میدهند! واقعیت این است که این افراد سوپر من نیستند! و برای صرفه جویی در تولید با حقوق پایین تر نسبت به افراد متخصص استخدام میشوند و بدون داشتن مهارت کافی , همزمان چندین کار را انجام میدهند. در نتیجه شما در خوش بینانه ترین حالت ؛ حفاظ بی کیفیتی خواهید داشت که با مواد اولیه نامرغوب ساخته شده و غیر اصولی نصب شده است!

اغلب این کارگاه ها تنها به فکر فروش محصول خود به هر طریق ممکن هستند هستند و هیچ تعهدی در قبال کیفیت محصولات و هیچ پاسخگویی نسبت به مشکلات ایجاد شده برای خریدار ندارند. گذشته از این موارد,  این نوع کارگاه های متفرقه قادر به تجهیز کارگاه خود با دستگاه های مورد نیاز و مجهز نیستند. و از روشهای نامتعارف استفاده میکنند که به کیفیت نهایی کار صدمه میزند.  بعنوان مثال قادر به خرید کوره رنگ و متعلقات آن نیستند و تنها با استفاده از فن بیان , مشتری را قانع میکنند که رنگ کوره ای تفاوتی با رنگ مایع ندارد!

قسمت تاسف بار ماجرا اینجاست که گاهی شما با کسی صحبت میکنید که اصلا تولید کننده نیست و خود یک واسطه و فروشنده حفاظ است که اقدام به ایجاد یک سایت اینترنتی کرده و با تخصصی که در زمینه تبلیغات اینترنتی دارد اقدام به جذب مشتری میکند و خریداری که در انتخاب تولید کننده معتبر به اندازه کافی تحقیق نکرده را جذب میکند. این واسطه ها تنها قیمت برایشان اهمیت دارد در نتیجه سفارش را به کارگاه های متفرقه ای میدهند که قیمت پایین تری برای فروش دارند. و بقیه ماجرا را هم شما میتوانید حدس بزنید…

ساخت حفاظ شاخ گوزنی

ساخت حفاظ شاخ گوزنی مراحل متعددی دارد.  حفاظ شاخ گوزنی از میلگردهای فلزی ساخته میشود و بعد از ورود میلگرد به کارخانه تا تکمیل ساخت حفاظ طی چندین مرحله عملیات مختلفی روی آن صورت میگیرد. این مراحل را بصورت مختصر با هم مرور میکنیم.

برشکاری و خمکاری

میلگردهای فلزی بعد از تخلیه در کارخانه وارد قسمت برشکاری میشوند که با دستگاه قیچی در سایزهای مختلف بریده میشود. برخی از برشها نیاز به حدود 5 سانت لبه تیزو برنده دارند که با گیوتین های فارسی بر این کار به بهترین نحو ممکن صورت میگیرد. این لبه های برنده به حدی تیز است که با کوچکترین تماسی برش ایجاد میکند. برای حفظ کیفیت تولید باید در فواصل مشخصی تیغه های این گیوتین ها تعویض و تراشکاری شوند. اگر این کار به درستی صورت نگیرد پس از مدتی لبه های قطعات فلزی به درستی تیز و برنده نخواهند شد. بعد از برشکاری , برخی از قطعات بوسیله دستگاه خم کاری , شکل داده میشوند.

جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی

قطعات بریده شده در سایزها و اندازه های مختلف (بسته به نوع حفاظ شاخ گوزنی و ارتفاع آن) در محوطه جوشکاری بوسیله دستگاه های جوش تحت گاز co2  و طبق نمونه (شابلون) استاندارد کارخانه به هم جوش داده میشوند. مدل های  شاخ گوزنی و بوته ای  در قطعات 2 متری ساخته و نصب میشوند. و حفاظ های مدل لیلیوم و نیزار در قطعات یک متری جوشکاری و ساخته می شوند.

رنگ کاری حفاظ شاخ گوزنی

بعد از انتقال حفاظ های جوش داده شده به قسمت رنگ کاری , حفاظ ها را کنار درب کوره رنگ و به وسلیه  گیره های نگهدارنده ریلی در بالای سقف, در هوا معلق میکنند. سپس بوسلیه دستگاه پاششی الکترواستاتیک , روی سطح حفاظ شاخ گوزنی را با رنگ پودری به طور کامل میپوشانند. باید دقت کرد که تمام سطح حفاظ با این پودر رنگ آغشته شود.

سپس درب کوره رنگ را باز کرده و حفاظ را با قرقره های ریلی که در بالای سقف نصب شده است ؛ به داخل کوره هدایت میکنند و طی مدت و دمای مشخصی این محصول داخل کوره رنگ پخته میشود. پس از خارج کردن محصول از داخل کوره رنگ و سرد شدن آن , حفاظ را به محوطه بارگیری منتقل میکنند.

در حفاظ های لیلیوم یک مرحله رنگ کاری علاوه بر مرحله قبلی انجام میشود. به این صورت که محصول رنگ شده داخل کوره را به محوطه مخصوص پتینه کاری هدایت کرده و بصورت وارونه و معلق آویزان میکنند. سپس غنچه های حفاظ لیلیوم را با رنگ طلایی یا مسی (بسته به سفارش مشتری) رنگ میکنند.

تولید با کیفیت حفاظ

اگر تمام این مراحل به درستی انجام شود شما یک محصول باکیفیت و استاندارد خواهدی داشت که تضمین کننده امنیت ساختمان شما و در نتیجه خود شما و خانواده تان خواهد بود. ولی کوتاهی در هر کدام از این موارد و عدم نظارت دقیق بر کیفیت تولید و برسی محصول در هر مرحله میتواند باعث نقص در سازه محصول نهایی شود. کنترل کیفیت محصول در اغلب کارخانه های بزرگ وجود دارد. مورد با اهمیتی که متاسفانه در بسیاری از کارگاه ها به دلیل صرفه جویی در هزینه ها بطور کامل نادیده گرفته میشود.

حفاظ سازه : چرا حفاظ سازه؟

حفاظ سازه به عنوان بزرگترین کارخانه تولید تخصصی انواع حفاظ روی دیوار , حفاظ پنجره , نرده راه پله , پله پیچ , درب های کلاسیک و درب های لوکس فرفورژه در ایران در کارخانه ای به مساحت 4000 متر مربع واقع در شهرک صنعتی با 17 سال سابقه و بیش از 1600 پروژه موفق در سراسر ایران و همچنین انجام سفارش هایی در کشورهای عراق , افغانستان , آلمان و اتریش مفتحر به ارائه خدمت به هموطنان عزیز است. این مجموعه موفق به اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت iso 9001 )) از qal  انگلستان شده است. و اکنون با سالها تجربه در طراحی و ساخت انواع مصنوعات فلزی در خدمت شماست:

  • 17 سال سابقه تولید و بیش از 1600 پروژه موفق در سراسر ایران
  • دارای گواهینامه مدیریت کیفیت از qal انگلستان
  • کارخانه به مساحت 4000 متر مربع با کلیه امکانات و دستگاه های صنعتی مجهز
  • پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته در 7 روز هفته
  • استفاده از بهترین برندهای بازار برای خرید مواد اولیه تولید (میلگرد-رنگ پودری-جوش و …)
  • بهره گیری از کارشناسان فروش و تولید باتجربه و همچنین نیروی فنی کارآزموده با سالها تجربه درطراحی و ساخت مصنوعات فلزی
  • استفادع از رنگ کوره ای الکترو استاتیک با بهترین برندهای رنگ پودری در ایران
  • جوشکاری با دستگاه های پیشرفته تحت گاز CO2
  • اعزام نصاب حرفه ای دارای بیمه نامه مسوولیت (در صورت بروز هر حادثه ای در حین نصب,هیچ مسولیتی متوجه خریدار نخواهد بود)
  • مشاوره رایگان از تماس اولیه تا تکمیل پروژه و پشتیبانی حتی پس از اتمام پروژه
  • امکان کارشناسی و بازدید رایگان و همچنین عقد قرارداد در محل پروژه
  • امکان بازدید از کارخانه با ارائه نمونه های شاهد به خریدار

 سفارش و خرید حفاظ شاخ گوزنی از مجتمع حفاظ سازه

سفارش و خرید حفاظ شاخ گوزنی از مجتمع حفاظ سازه بسیار ساده است. شما با یک تماس با کارشناسان فروش ما در کارخانه میتوانید سفارش خور را نهایی کنید. کارشناسان فروش ما با ارائه مشاوره  کاملی در مورد انواع حفاظ روی دیوار و قیمت های آن , شما را در انتخاب بهتر یاری خواهند رساند. اگر شما مشغله کاری زیادی دارید و یا در شهرستان با فاصله زیاد از کارخانه هستید و امکان عقد قرارداد حضوری در کارخانه را ندارید ؛ کارشناسان ما با ارسال عکس از پروژه های مشابه انجام شده , شما را در انتخاب بهترین نوع حفاظ , یاری خواهند رساند. در پروژه های بزرگتر معمولا خریدار به محل کارخانه مراجعه میکند و با مشاهده عینی نمونه های شاهد موجود در کارخانه و برسی تمامی جوانب , و همچنین اطمینان از توانایی این مجموعه در انجام پروژه های سنگین , بصورت حضوری اقدام به عقد قرارداد می نماید.

پس از انتخاب نوع حفاظ و براورد اولیه درمورد مبلغ نهایی پروژه ؛ کارخانه با هماهنگی خریدار و تعیین زمان مناسب , کارشناسی را به محل پروژه اعزام میکند برای : اندازه گیری متراژ دقیق پروژه و همچنین برسی دیوارها و فراز و فرود آن , وجود موانع روی دیوار و همچنین نوع بستر نسب و لوازم مورد نیاز برای نصب  و …

در مرحله بعد , با اطلاعات دریافتی از کارشناس؛ پیش فاکتور دقیقی برای خریدار ارسال میشود که تمام اطلاعات اعم از : نوع حفاظ , رنگ , ارتفاع , تراکم , متراژ پروژه , قیمت , هزینه نصب , آدرس محل دقیق پروژه , زمان تحویل و  … در آن درج شده. پس از تایید این پیش فاکتور , با واریز بیعانه از سوی خریدار , پروژه به سالن تولید ارسال و ساخت آن آغاز و در روز وعده شده تحویل خریدار میگردد. در صورتیکه نصب بر عهده کارخانه گذاشته شود؛ بک روز قبل با خریدار برای ارسال سفارش و اعزام نصاب هماهنگی به عمل می آید. و در روز نصب با تسویه حساب از طرف خریدار , محصول نهایی به محل پروژه ارسال و کار نصب با حضور نصاب های ماهر کارخانه انجام خواهد شد. مجموعه حفاظ سازه , خود را موظف به جلب رضایت کامل مشتری میداند و اتمام مرحله نصب فقط با اعلام رضایت کامل خریدار صورت خواهد گرفت.

مراحل انجام یک پروژه نصب حفاظ شاخ گوزنی از ابتدا تا انتها:

  • تماس اولیه با کارشناس فروش کارخانه و ارئه اطلاعات اولیه در مورد پروژه و همچنین انتخاب نوع حفاظ
  • در صورت نیاز , اعزام کارشناس به محل پروژه برای اندازه گیری و برسی دقیق
  • صدور پیش فاکتور برای خریدار که تمامی اطلاعات پروژه در آن قید شده است
  • تایید پیش فاکتور از سوی خریدار و واریز بیعانه
  • تولید محصول در کارخانه و اتمام آن در زمان مقرر
  • روز قبل از نصب : هماهنگی با خریدار برای ارسال سفارش و اعزام نصاب
  • روز نصب: تسویه مبلغ فاکتور و ارسال بار و نصب کامل پروژه با تایید و رضایت کامل خریدار
  • در صورتیکه شما بخواهید کار نصب حفاظ را خودتان انجام دهید ؛ کارشناسان ما با ارائه مشاوره رایگان و دقیق , شما را در این امر یاری خواهند رساند

راهنمای افزایش امنیت ساختمان

راه های افزایش امنیت ساختمان را میتوان بصورت خلاصه در چند مورد بیان کرد:

نصب حفاظ روی دیوار

مطمئن ترین روش برای جلوگیری از ورود فرد مهاجم یا سارق به خانه استفاده از حفاظ روی دیوار است. در این مقاله به تفضیل انواع مورد استفاده برای این کار با شرح کامل بیان شد. روشهای دیگری هم برای حفاظت از ساختمان وجود دارد. باید توجه داشته باشید که تمامی روشهایی که در ادامه ذکر میشود میتواند به عنوان مکمل حفاظ شاخ گوزنی باشد و هیچکدام نمیتواند جایگزین حفاظ شاخ گوزنی باشد

نصب دوربین مدار بسته

دوربین های مداربسته به خوبی میتواند تاثیر بازدارندگی زیادی برای نفوذ به ساختمان داشته باشد. سارقین قطعا در بازرسی های قبل از سرقت , دوربین های مدار بسته را به عنوان یک عامل مزاحم در براوردهای خود در نظر خواهند گرفت که ریسک شناسایی در آینده را بالا خواهد برد.  مهمترین مساله در نصب دوربین های مداربسته همپوشانی این دوربین ها با هم است به صورتی که اگر سارقین بخواهند یکی از دوربین ها را از مدار خارج کنند , توسط دوربین دیگر شکار شوند. بنابراین نصب صحیح و کارشناسی شده دوربین ها تاثیر بسزایی در کارایی آنها خواهد داشت.

دوربین های مداربسته ایمن

همچنین استفاده از حفاظه برای ضبط تصاویر و دوربین های باکیفیت بالا که قابلیت تشخیص چهره را داشته باشند بسیار ضروری است. معمولا این دوربین ها دارای سنسورهای شناسایی حرکت هستند که فقط زمانی تصاویر را ضبط میکنند که حرکتی در مقابل آنها صورت گرفته باشد. میزان حساسیت دوربین ها قابل تنظیم است که البته باید توسط افراد خبره این کار صورت گیرد. در بساری موارد مشاهده میشود که در آپارتمان های چند واحدی , پس از چند ماه از نصب دوربین های مداربسته , حساسیت نسبت به نگهداری و تعمیرات آنها کم میشود. و وقتی حادثه ای رخ میدهد و به دوربین ها مراجعه میکنند با مشکلاتی نظیر ضبط نشدن تصاویر به علت سوختن آداپتورهای دوربین یا کثیف بودن لنظ دوربین ها در اثر باد و باران و … مواجه میشوند. دوربین های مداربسته نیاز به رسیدگی هفتگی یا حداقل ماهیانه داند تا بطور دقیق کار خود را انجام دهند.

ورود از را پشت بام

در بسیاری از مواقع مخصوصا در منازل مسکونی در شهر های بزرگ مشاهده میشود که ساختمان ها از طریق پشت بام به هم وصل هستند و به راحتی میتوان از پشت بام یک خانه به خانه دیگر رفت. وقتی شما تمام وقت و هزینه خود را معطوف به ورودی ساختمان و دیوارهای آن کرده اید , سارقین به راحتی با استفاده از غفلت همسایه ها و یا کودکان , وارد ساختمان همسایه شما شده و سریعا به پشت بام رفته و از آنجا وارد محوطه پشت بام خانه شما میشوند. اگر شما برای پشت بام خود از حفاظ استفاده نکرده باشید و یا درب پشت بام از امنیت کافی برخوردار نباشد به راحتی در معرض دستبرد قرار میگیرید. شما میتوانید برای پشت با هم از حفاظ شاخ گوزنی استفاده کنید و برای درب پشت بام از نمونه های ایمن و دارای قفل های استاندارد استفاده کنید.

اهمیت نور و  روشنایی اطراف ساختمان

خانه ای که در دیوارهای طراف آن هیچ روشنایی تعبیه نشده و درتاریکی قرار دارد بهترین گزینه برای سارقین است که  در فرصت کافی و با بهره گیری از تاریکی محیط به راحتی به داخل ساختمان نفوذ کنند. روشنایی اطراف ساختمان تاثیر مثبتی بر امنیت ساختمان دارد. زیرا ساکنین ساختمان و همسایه ها و حتی رهگذران میتوانند هرگونه حرکت مشکوکی در اطراف ساختمان شما را شناسایی کنند.

استفاده از لامپ های دارای سنسور که با حرکت در اطراف خود روشن میشود بهترین گزینه برای ساختمان های مسکونی است. زیرا به محض نزدیک شدن فردی به محیط داخلی ساختمان این لامپ ها روشن میشود و توجه افراد نزدیک به آن محل را ناخوداگاه به خود جلب میکند. روشن شدن ناگهانی لامپ باعث ترس سارق از دیده شدن نیز خواهد شد.

استفاده از درب های ضد سرقت:

درب های ضد سرقت به دلیل ساختار مستحکمی که دارند میتوانند تا حد زیادی در برابر سارقین مقاومت کنند. متاسفانه بسیاری از درب های ضد سرقت موجود در بازار عملا مهمترین گزینه های درب ضد سرقت را ندارند و عملا یک درب بزرگتر از درب معمولی و با هزینه بیشتر هستند!

ویژگی های اصلی درب ضد سرقت :

درب ضد سرقت باید یک ورقه فولادی مستحکم بین دو لایده داخلی و اخارجی درب داشته باشد. همچنین قفل درب های ضد سرقت باید از مرغوبترین برندها تهیه شود که مشکلات امنیتی ندارند. قفل درب های ضد سرقت معمولا دارای 11 زبانه هستند که از سه طرف به چهارچوب فلزی متصل میشوند. درب های معمولی فقط از یک طرف به چهارچوب متصل میشود که سارقین با انداختن دیلم به راحتی این زبانه ها را از چهارچوب خارج میکنند در حالیکه درب های ضد سرقت با اتصال سه گانه به چهارچوب این مشکل امنیتی را ندارد.معمولا در این درب ها از 4 لولا استفاده میشود.

لولاهای به کار رفته در دربهای ضد سرقت استحکام بالایی برای تحمل وزن و ضربه دارند و معمولا از لولای بلبرینگی برای این کار استفاده میشود. اطراف درب های ضد سرقت را به زه پلاستیکی میپوشانند تا از ورود گرد و غبار و صدا به داخل و خارج جلوگیری شود.جنس چهارچوب درب های ضد سرقت باید از مقاومت کافی برخوردار باشد و از جوشکاری co2 برای اتصال قطعات استفاده شده باشد.

به این مطلب امتیاز دهید

19 دیدگاه. ترک جدید

  • […] حفاظ شاخ گوزنی: ایمن,زیبا,متنوع,ارزان […]

     
    پاسخ
  • […] حفاظ شاخ گوزنی در سالیان اخیر به دلیل برتری نسبت انواع دیگر حفاظ روی […]

     
    پاسخ
  • […] حفاظ شاخ گوزنی مدل لیلیوم،  انتخاب اول آن دسته از خریدارانی است که علاوه بر تامین امنیت دیوار خود، به حفظ زیبایی آن نیز اهمیت ویژه ای قائل هستند. اگرچه تمام مدلهای شاخگوزنی بدلیل ساختار متفارن و متناسب خود زیبا هستند ولی حفاظ مدل لیلیوم بصورت ویژه دارای فاکتور زیبایی میباشد. […]

     
    پاسخ
  • با سلام خدمت مدیریت حفاظ سازه
    ممنون از مطلب مفید و کاملتون در مورد حفاظ شاخ گوزنی
    من نماینده ساختمان هستم و برای خرید حفاظ شاخ گوزنی سردرگم شد چون هر کسی یه چیزی میگه
    با توجه به مطلب کامل شما در مورد حفاظ شاخ گوزنی و اینکه شما تولید کننده شاخ گوزنی بدون واسطه هستید و امکان مراجعه حضوری و بازدید از کارخانه شاخ گوزنی رو دارید حتما به کارخانه مراجعه میکنم .
    با تشکر

     
    پاسخ
    • سلام جناب محسن زاده

      مجموعه حفاظ سازه با افتخار پذیرای شما در محیط کارخانه خواهد بود. شما میتوانید نمونه های انواع حفاظ شاخ گوزنی را در اندازه و همچنین رنگهای متفاوت ببینید و انتخاب بهتری داشته باشید.

       
      پاسخ
  • سلام
    شما از تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی تهران هستید . ایا شما در متراژ کم هم حفاظ شاخ گوزنی تهران هم نصب میکنید و اگر نصب حفاظ شاخ گوزنی انجام میدهید قیمت هر متر ان چند است

     
    پاسخ
    • جناب امیر علی با درود ؛ مجموعه حفاظ سازه به عنوان بزرگترین تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ روی دیوار آمادگی نصب هر نوع حفاظ در هم متراز و هر شکلی را دارد. برای اطلاع از قیمت حفاظ و نمونه های ان میتوانید با شماره های 02156586756 و 09124403540 تماس بگیرید.
      نصب حفاظ شاخ گوزنی هم در تهران و کرج و شهرهای شمالی استانهای گیلان و مازندران انجام میگیرد.

       
      پاسخ
  • موسوی از لواسان
    نوامبر 28, 2018 7:55 ق.ظ

    لیست حفاظ شاخ گوزنی و قیمت حفاظ شاخ گوزنی را در صورت امکان در سایت تان قرار دهید. البته من در گروه
    تلگرامی حفاظ سازه هستم . از اطلاع رسانی شما بابت به روز رسانی قیمت حفاظ گوزنی و انواع دیگر آن تشکر میکنم . بابت حفاظ شاخ گوزنی لواسان هم ممنون به موقع و عالی بود .

     
    پاسخ
  • جناب موسوی متاسفانه امکان قراردادن قیمت حفاظ شاخ گوزنی در سایت وجود ندارد. به 2 دلیل: دلیل اول اینکه به دلیل نوسانات بازار , قیمت ها دائما در حال تغییر است و گاهی هر روز قیمت ها عوض میشود.
    دلیل دوم اینکه متاسفانه عده ای سودجو در بازار وجود دارند که با کم کردن شاخه های فرعی شاخ گوزنی یا استفاده از میلگردهای نازک تر اقدام به قرار دادن لیست فروش حفاظ شاخ گوزنی با قیمت پایین در سایت خود میکنند. و ما که تولید کننده استاندارد حفاظ شاخ گوزنی هستیم و ازروشهای فریبکارانه برای کاهش قیمت استفاده نمیکنیم نمیتوانیم لیست قیمت را قرار دهیم. چون در اغلب موارد , خریدار از همه جا بی خبر فقط اقدام به مقایسه قیمت ها میکند و از فردی خرید میکند که قیمت پایین تری ارائه میکند و اصلا متوجه این موضوع نیست که این کاهش قیمت به علت کاهش وزن یا سایز حفاظ و در برخی مواقع کم کردن شاخه های فرعی حفاظ به دست میاید و در نهایت حفاظ بی کیفیتی تحویل میگیرد.

    بخش فروش حفاظ سازه امادگی ارائه مشاوره کامل و رایگان در مورد انواع قیمت حفاظ را دارد و میتواند عکس نمونه شاهد را هم برای خریدار ارسال کند تا با مقایسه نمونه های حفاظ از تفاوت کیفیت و امنیت آن اگاهی پیدا کند

     
    پاسخ
  • قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج با مقایسه با قیمت حفاظشاخ گوزنی در تهران آیا تفاوت دارد .در مورد نصب حفاظ شاخ گوزنی هم در صورت امکان راهنمایی کنید.

     
    پاسخ
  • ابوالفضل سفاهین
    دسامبر 6, 2018 7:15 ب.ظ

    سلام
    جنابذآقای صادقی مطلب حفاظ شاخ گوزنی و قیمت حفاظ شاخ گوزنی و نحوه نصب حفاظ شاخ گوزنی شماذرا خواندم بسیار عالی بود

     
    پاسخ
  • تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی به جهت قیمت حفاظ شاخ گوزنی لیست های متفاوتی میدهند، من به عنوان فروشنده حفاظ شاخ گوزنی مانده ام چه کنم ، آیا میتوانید در این مورد که قیمت حفاظ شاخ گوزنی به چه صورت محاسبه میشود و ملاک چیست من را راهنمایی کنید

     
    پاسخ
  • صالحی هستم از فرمانیه
    من از شما حفاظ روی دیوار مدل لیلیوم خریداری کردم و نصاب شرکت اومدن و حفاظ هارو نصب کردند
    واقعا از خریدم راضی بودم ممنون از شما و.مجموعه حفاظ سازه

     
    پاسخ
  • احسان کاظمی
    دسامبر 14, 2018 5:03 ب.ظ

    سلام
    بنده صالحی هستم از آبسرد دماوند
    میخواستم بدونم تفاوت رنگ کوره ای با رنگ معمولی و تفاوت جوش co2 با جوش الکترود چیه ؟؟
    ممنون از شما و مجموعه http://WWW.hefazsazeh.com

     
    پاسخ
  • علیرضا سلطانی
    دسامبر 18, 2018 10:50 ق.ظ

    با سلام میخواستم بدونم آیا شما به شهرستان و مناطق دور از پایتخت هم حفاظ و درب ارسال میکنید یا خیر و آیا این امکان هست که صفر تا 100 کار رو خودتون انجام بدید ؟؟؟ ممنون از شما

     
    پاسخ
  • امیر نی ریزی
    دسامبر 29, 2018 8:24 ق.ظ

    سلام
    در رابطه با قیمت حفاظ شاخ گوزنی من به چند محل زنگ زدم ، قیمت ها بسیار متفاوت است ، من ۱۴۰ متر حفاظ برای تهران ، فرمانیه میخواهم ، قیمت حفاظ شاخ گوزنی هم از شما استعلام کردم اگر امکان دارد لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی را به ایمیل من ارسال کنید تا تصمیم بگیریم .
    سپاس

     
    پاسخ
  • سلام
    جناب آقای صادقی
    از بابت مشاوره در مورد حفاظ شاخ گوزنی و نوع شاخ گوزنی برای جاجردو ، ابسرد به جهت ارسال مشاور و توضیحات کامل نصاب ارسالی در مورد ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی و قیمت حفاظ شاخ گوزتی و تاثیر آن در امنیت شپاسگزارم ، گروه نصب هم چون خود آقای برقراری آمدند و به نوع دیوار ها هم آشنا بودند کار بسیار عالی نصب شد ،البته الحق والانصاف ساخت حفاظ شاخ گوزنی هم عالی بود ، بدین وسیله از گروه تولیدی شما تشکر کرده و حتما به دوستان دیگر هم پیشنهاد میکنم در خرید حفاظ شاخ گوزنی از شما شک نکنند ،
    میر خلف دماوند ، جاجرود ، آبسرد ، خلیج فارس ،یاس هشت

     
    پاسخ
  • حفاظ شاخ گوزنی برای منزل مسکونی آیا مناسب است؟

     
    پاسخ
  • با سلام تشکر از مطالب مفیدی که منتشر کرده اید. فقط خواستم بگویم عکسهای پروژه های شما توسط سایتهای دیگر برداشته شده و در سایتهای ایشان استفاده شده است. برای مثال آن ساختمان گرد که حفاظ شاخ گوزنی در لواسان نصب کردید.

     
    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست