آیا حفاظ شاخ گوزنی دست دوم هم وجود دارد؟

با توجه به اینکه حفاظ های نسل جدید در طی سالیان اخیر طراحی و ساخته شده اند، عملا حفاظ دست دوم وجود ندارد. همچنین با توجه به اینکه این حفاظ ها روی دیوار و در قطعه های دو متری به قطعه های مجاور جوش داده میشود و روی دیوار نیز در فاصله های کوتاه به کف دیوار و یا درپوش دیوار جوش میشود، عملا امکان جدا کردن این تعداد قطعه جوش خورده وجود ندارد و حتی در صورت امکان نیز ، حفاظی که به این صورت استفاده مجدد شود امنیت کافی نخواهد داشت. ورورد به صفحه پرسش و پاسخ

مجتمع دربسازه افتخار دارد تا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انوع حفاظ روی دیوار، تولیدکننده بهترین حفاظ یعنی مدل حفاظ شاخ گوزنی نیز می باشد.

چرا حفاظ شاخ گوزنی بهترین حفاظ است؟

در واقع پاسخ به این پرسش بسیار مهم نیاز به اطلاعات کامل دارد، اما خلاصه اینکه چینش نامنظم و لبه های بسیار نوک تیز حفاظ ریسک ورود به منزل را بسیار بسیار کاهش می دهد. همچنین قیمت مناسب حفاظ شاخ گوزنی به نسبت سایر مدل حفاظ ها این حفاظ را به عنوان پرفروش ترین مدل حفاظ روی دیوار در مجتمع دربسازه و بازار حفاظ ایران قرار داده است. چنانچه مایل به خرید حفاظ شاخ گوزنی هستید پیشنهاد می کنیم حتما این صفحه را مطالعه بفرمایید:

نکات مهم درباره انتخاب حفاظ شاخ گوزنی

البته مدل حفاظ های دیگری همچون حفاظ لیلیوم به عنوان حفاظ روی دیوار است که البته قیمت بیشتری نسبت به سایر مدل حفاظ دارد و دلیل ان استفاده از مواد اولیه بیشتر و کار بیشتر نسبت به مدل شاخ گوزنی بوده ، اما زیبائی خاصی داشته و نمای ساختمان شما را در عین امن بودن، لوکس و زیبا می کند.

حفاظ لیلیوم - بهترین مدل حفاظ روی دیوار - راهنمای خرید نرده روی دیوار برای دور ویلاف باغ و ساختمان 09124403540
حفاظ لیلیوم – بهترین مدل حفاظ روی دیوار – راهنمای خرید نرده روی دیوار برای دور ویلاف باغ و ساختمان 09124403540
قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج
قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج

اما انتخاب شما هر چه که باشد در خدمت هستیم، زیرا در هر صورت یک خانه حال یک ساختمان باشد، یا ویلا و خانه باغ نیاز حتمی به حفاظ روی دیوار دارد. زیرا یک سارق در نگاه اول روش های آسان ورود به منزل را بررسی می کند و با دیدن حفاظ روی دیوار سراغ خانه هایی که حفاظ ندارند می رود. زیرا نه زمان کافی دارد تا با موانع روبرو شود و هم استرس بسیار بالا ممکن است باعث آسیب و صدمه دیدن جدی وی شود!

مجتمع حفاظ سازه

www.HefazSazeh.com

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست